کد خبر: 37406
A

انتقاد کاپیتان پرسپولیس به داوری/ مسائل هدایتی و طاهری باید در دادگاه حل شود.

«سیدجلال حسینی» کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس، با بیان اینکه برخی مسائل را به وجود می آورند تا کار برای سرخپوشان سخت شود، به شدت از عملکرد تیم داوری در دیدار با صنعت نفت انتقاد کرد.

انتقاد کاپیتان پرسپولیس به داوری/ مسائل هدایتی و طاهری باید در دادگاه حل شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حسینی پس از شکست پرسپولیس برابر صنعت‌نفت آبادان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ضربات پنالتی گفت: امیدوارم این بازی کارشناسی شود، ما به این بازی از همه نظر اعتراض داریم.
وی با بیان اینکه باشگاه پرسپولیس باید به نحوه داوری این بازی فورا اعتراض کند، افزود: باید کارشناسی شود چرا که در این بازی هم داور و هم کمک ‌داور مشکلات زیادی داشتند؛ مدیرعامل باشگاه باید نسبت به این داوری اعتراض کند و امیدوارم کمیته داوران پاسخگو باشد.
کاپیتان پرسپولیس ادامه داد: مشکلات داوری در این بازی فقط در چند صحنه نبود و باید کل عملکرد داوران کارشناسی شود.
حسینی گفت: من از طرف بازیکنان می‌گویم که منتظریم گرشاسبی بیاید و نسبت به این داوری اعتراض کند و پاسخگو باشد.
حسینی درباره اختلاف نظر «علی اکبر طاهری» و «حسین هدایتی» تصریح کرد: روزی که من گفتم ما داریم فریب می‌خوریم، همین روز را می‌گفتم! سوال من این است یعنی هیچ دادگاهی وجود ندارد که موضوع بین طاهری و هدایتی و مشکلات پیش‌آمده را بررسی کند؟ این دو نفر می توانند مسائل خود را در دادگاه حل کنند.
مدافع پرسپولیس ادامه داد: دیروز استانداری می‌گوید که بازی نباید انجام شود، اما سازمان لیگ می‌گوید در اردو بمانید؛ همه این مسائل تمرکز ما را به هم ریخت. این اقدامات انجام می شود تا کار برای پرسپولیس سخت شود.
وی افزود: مشکلات قبل از این بازی زیاد بود، اما اولین چیزی که باید به آن اعتراض شود بحث داوری بود و در ادامه این مسائلی که برای تیم ما در حال به وجود آمدن است، مردم را فریب دادند و شرایط را برای ما سخت کردند.
حسینی اظهار داشت: داور پنالتی گرفته و وظیفه دارد که روی خط بایستد اما وقتی که ما اعتراض می‌کنیم می‌گوید من چیزی ندیدم؛ در بازی پارس جنوبی هم مشکلات داوری وجود داشت.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر