کد خبر: 37492
A

تاج: برای باخت به جام جهانی نمی رویم

رییس فدراسیون فوتبال از برنامه ریزی همه جانبه برای حمایت تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2018 روسیه خبر داد و گفت: برای باخت به جام جهانی نمی رویم و می خواهیم نتیجه بگیریم.

تاج: برای باخت به جام جهانی نمی رویم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، «مهدی تاج» امروز (چهارشنبه) در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در محل آکادمی ملی المپیک ،خاطر نشان کرد: علاوه بر اتفاقات خوب سال گذشته در فوتبال، چهار سهمیه ایران در آسیا حفظ شد.
وی اظهار داشت: شرایط بسیار سختی برای فوتبال باشگاهی ایران ایجاد شده بود و اگر حمایت های وزیر و وزارت ورزش نبود شاید الان شرایط سخت تری برای باشگاه های ما به وجود می آمد.
تاج ادامه داد: باید به جایی برسیم که با درآمدزایی کافی دیگر تیم بدهکار در فوتبال کشور نداشته باشیم، البته با بضاعت ناچیز فدراسیون توانسته ایم در تمامی سطوح به جام جهانی برویم و حفظ آن سخت است.
رییس فدراسیون فوتبال با تبریک کسب عنوان دوم پارس جنوبی در باشگاه های فوتبال ساحلی برزیل، گفت: همه توفیقات بدست آمده نیازمند برنامه منسجم مالی و درآمدزایی است.
مجمع عمومی فدراسیون فوتبال امروز با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان در محل آکادمی ملی المپیک ایران در حال برگزاری است.
به گفته مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال گفت: حق پخش تلویزیونی و حامی مالی از موضوعات مهمی است که در جلسه مجمع عمومی فدراسیون مطرح و در مورد آن تصمیم گیری خواهد شد و ضمن آنکه قرار است عضو نهم هیات رییسه فدراسیون فوتبال از بین اسلامیان و عزیزی خادم با رای اعضای مجمع انتخاب شود.
جام جهانی 2018 تابستان سال آینده در کشور روسیه برگزار می شود و ایران در گروه بی با تیم های اسپانیا، پرتغال و مراکش هم گروه است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر