کد خبر: 37505
A

صعود آسان استقلال به نیمه‌نهایی

استقلال با برتری سه بر صفر مقابل ایران‌جوان به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی صعود کرد.

صعود آسان استقلال به نیمه‌نهایی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، در ادامه دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌ حذفی تیم‌های فوتبال استقلال و ایران‌جوان بوشهر از ساعت 14:30 امروز(چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 3 بر صفر شاگردان شفر به پایان رسید. سید مجید حسینی در دقیقه 5+45، سرور جپاروف در دقیقه 50 و علی قربانی 1+90 برای گل‌های استقلال را به ثمر رساند.

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، وریا غفوری، روزبه چشمی، سیدمجید حسینی، امیدنورافکن، امید ابراهیمی، سرور جپاروف( از دقیقه 87- پژمان منتظری)، داریوش شجاعیان( از دقیقه 83- فرشید باقری)، مهدی قائدی، علی قربانی و فرشید اسماعیلی(از دقیقه 68- محسن کریمی).

ترکیب ایران‌جوان بوشهر: وحید اصغرزاده( از دقیقه 46- علی عساکره)، غلامحسین موجی، محمد طارمی، مصطفی احمدی( از دقیقه 59- عباس چاپی)، صادق گشنی، مسعود نظرزاده، حمدالله ابدام، احمد الجبوری( دقیقه 88- حمیدرضا نادری)، رضا حسن‌زاده، اویس کردجهان و سجاد فیض‌اللهی

رضا عادل داور این دیدار به مهدی قائی کارت زرد نشان داد.

نیمه نخست:

دقیقه 2: اشتباه روزبه چشمی باعث شد سجاد فیض اللهی در داخل محوطه جریمه استقلال صاحب یک موقعیت عالی شود اما ضربه این بازیکن در آستانه دروازه به نورافکن برخورد کرد.

دقیقه 3: پاس رو به جلوی مهدی قائدی قبل از رسیدن به علی قربانی توسط غلامحسین موجی از محوطه شش قدم ایران‌جوان بوشهر دور شد.

دقیقه 14: سانتر وریا غفوری در داخل محوطه جریمه ایرانجوان به فرشید اسماعیلی رسید اما برخورد این بازیکن با حسن‌زاده منجر به از دست رفتن این موقعیت شد که بازیکنان استقلال اعتقاد به ضربه پنالتی داشتند.

دقیقه 19: ضربه فرشید اسماعیلی از پشت محوطه جریمه ایران‌جوان بوشهر در اختیار وحید اصغرزاده قرار گرفت.

دقیقه 20: سانتر داریوش شجاعیان از داخل محوطه جریمه ایران‌جوان به مهدی قائدی رسید که ضربه سر چکشی این بازیکن از روی نقطه پنالتی در اختیار دروازه‌بان بوشهری‌ها قرار گرفت.

دقیقه 30: شوت خطرناک سرور جپاروف از پشت محوطه جریمه با واکنش اصغرزاده راهی کرنر شد.

دقیقه 33: سانتر فرشید اسماعیلی در دهانه دروازه در حالی که با خروج دروازه‌بان ایران جوان همراه شده بود با دخالت علی قربانی تبدیل به یک موقعیت خطرناک شد که اصغرزاده در آخرین لحظات با دخالت روی توپ آن را به کرنر فرستاد.

دقیقه 35: شوت داریوش شجاعیان از پشت محوطه جریمه در حالی که توسط مدافعان بوشهری در داخل محوطه جریمه بلاک شده بود به مهدی قائدی رسید اما ضربه زمینی مهاجم جوان استقلال در حالت نامتعادل به تیر دروازه برخورد و در برگشت نیز ضربه چپاروف به کنار دروازه برخورد کرد.

دقیقه 39: پاس جپاروف با دریبل فرشید اسماعیلی و جا گذاشتن مدافع ایران به داخل موقعیت جریمه این تیم همراه شد اما باز هم ضربه این بازیکن توسط اصغرزاده معار شد.

دقیقه 44: شوت فرشید اسماعیلی از پشت محوطه جریمه ایران‌جوان با واکنش خوب دروازه‌بان بوشهری‌ها یک موقعیت خوب دیگر را از استقلال گرفت.

دقیقه 45: سانتر وریا غفوری از راست با کنترل اسماعیلی در داخل محوطه و ضربه سر ضرب این بازیکن همراه شد که در چارچوب دروازه ایران‌جوان قرار نداشت.

دقیقه 4+45: سانتر داریوش شجاعیان با ضربه سر علی قربانی همراه شد که با واکنش عالی دروازه‌بان ایران‌جوان تبدیل به کرنر شد.

دقیقه 5+45: کرنر عالی سرور جپاروف روی نقطه پنالتی با ضربه سر سیدمجیدحسینی به گل نخست استقلال تبدیل شد.

نیمه دوم:

دقیقه 50: پاس فرشید اسماعیلی به جپاروف رسید که ضربه این بازیکن از داخل قوس محوطه جریمه ایران‌جوان با برخورد به مدافعان این تیم و تغیر مسیر تبدیل به گل دوم آبی‌پوشان شد.

دقیقه 55: سانتر سرور جپاروف از داخل محوطه جریمه با ضربه سر فرشید اسماعیلی به شکلی خطرناک از کنار دروازه ایران‌جوان به اوت رفت.

دقیقه 62: ضربه ابدام از پشت محوطه جریمه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 65: پاس در عرض مهدی قائدی در داخل محوطه جریمه به امید ابراهیمی رسید که ضربه این بازیکن با برخورد به مدافعان ایران‌جوان به کرنر رفت.

دقیقه 69: شوت مسعود نظرزاده از پشت محوطه جریمه استقلال به اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 76: شوت پر قدرت محسن کریمی از پشت محوطه جریمه ایران‌جوان با واکنش علی عساکره راهی کرنر شد.

دقیقه 79: پاس در عرض عالی وریا غفوری روی خط محوطه شش قدم به علی قربانی رسید که ضربه این بازیکن در دهانه دروازه با مهار عالی علی عساکره همراه شد تا یک موقعیت عالی گلزنی دیگر برای استقلال از دست برود.

دقیقه 1+90: پاس عالی وریا غفوری که با خروج عساکره همراه شده بود، قربانی را با دروازه خالی تک به تک کرد تا مهاجم استقلال گل سوم این تیم را به ثمر برساند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر