کد خبر: 37518
A

جام حذفی/مدافع استقلال:صنعت نفت حریف قابل احترامی است

– مدافع ملی پوش تیم فوتبال استقلال تهران پس از صعود تیمش به نیمه نهایی جام حذفی، و مشخص شدن حریف این تیم در مرحله نیمه نهایی گفت: صنعت نفت حریف قابل احترام و سختی برای ما در نیمه نهایی است.

جام حذفی/مدافع استقلال:صنعت نفت حریف قابل احترامی است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، «وریا غفوری» عصر روز چهارشنبه پس از برتری سه بر صفر تیمش مقابل ایران جوان بوشهر و صعود به نیمه نهایی جام حذفی، عنوان کرد: بازی خوب و منطقی ارائه کردیم و به پیروزی دست یافتیم. برتری مطلقی داشتیم و توانستیم به جمع چهار تیم مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها صعود کنیم.
وی درخصوص هماهنگی بازیکنان استقلال در تاکتیک های کادر فنی، گفت: دفاع تیم ما به ثبات خوبی رسیده بود، اما از لحاظ هجومی کمتر موقعیت می‌ساختیم و در گل زدن موفق نبودیم اما خدا را شکر این مشکل اکنون رفع شده و در هر بازی موقعیت‌های زیادی به دست می‌آوریم.
غفوری درمورد دیدار با صنعت نفت آبادان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی تصریح کرد: در زمستان شرایط آب و هوایی آبادان مناسب است و خوشبختانه با گرما روبرو نمی شویم.برای ما حریف لیگ برتری یا لیگ یکی فرقی ندارد و تنها برای پیروزی و رسیدن به مراحل بالاتر به میدان می‌رویم.
وی در مورد پاس گل زیبایی که در اختیار علی قربانی قرار داد، گفت:قربانی تمام تلاش خود را می‌کند تا گل بزند پاس من هم خیلی خوب بود و خدا را شکر با همکاری دروازه حریف را باز کردیم.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر