کد خبر: 37591
A

پیروزی رامیان و تهران در آغاز مرحله نهایی مسابقات بدمینتون کشور

تیم های پراتیک رامیان و دانشگاه آزاد اسلامی تهران در نخستین بازی از دور رفت مرحله نهایی مسابقات سوپر لیگ بدمینتون کشور برابر حریفان خود به پیروزی دست یافتند.

پیروزی رامیان و تهران در آغاز مرحله نهایی مسابقات بدمینتون کشور
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، درآغاز دور رفت مرحله نهایی مسابقات سوپر لیگ بدمینتون کشور که ازصبح امروز پنجشنبه باشرکت چهار تیم پراتیک رامیان، دانشگاه آزاد اسلامی تهران، سپاهان اصفهان و نماینده کرمانشاه به میزبانی رامیان آغاز شد، دو تیم رامیان و تهران در بازی نخست خود برابر حریفان به پیروزی مشابه 3 بر 2 دست یافتند.
در بازی های نخست این مسابقات تیم پراتیک رامیان با نتیجه 3 بر 2 برابر سپاهان اصفهان و تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران نیز با همین نتیجه برابر نماینده کرمانشاه به پیروزی دست یافتند.
در ادامه این مسابقات عصر امروز نیز تیم پراتیک رامیان به مصاف دانشگاه آزاد اسلامی تهران و سپاهان اصفهان به مصاف نماینده کرمانشاه می رود.
همچنین این مسابقات صبح جمعه با دیدار تیم های پراتیک رامیان با نماینده کرمانشاه و تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران با سپاهان اصفهان پیگیری و پایان می یابد.
به گفته جواد صادقلو رییس هیات بدمینتون رامیان، دور برگشت این مرحله از مسابقات قرار است طی 20 روز آینده به میزبانی کرمانشاه برگزار شود.
شهرستان رامیان با افزون بر 85 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر