کد خبر: 37604
A

دایی: سایپا حقیقی را جذب نخواهد کرد/مقابل آدم های تازه به ورزش آمده می ایستم

سرمربی تیم فوتبال سایپا احتمال جذب علیرضا حقیقی دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان را رد کرد و گفت: در حال حاضر دروازه بانان خوبی داریم و نیاز به جذب گلر جدید احساس نمی کنم.

دایی: سایپا حقیقی را جذب نخواهد کرد/مقابل آدم های تازه به ورزش آمده می ایستم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان در رابطه با احتمال حضور حقیقی در تمرینات سایپا، گفت: او برای آماده نگه داشتن بدن خود در تمرینات حاضر است و با توجه به گلرهایی که داریم نیاز به دروازه بان جدید نداریم.
وی اظهار داشت: با یک وقفه کوچک کارمان را شروع می‌کنیم. بازی مهم و حیاتی با سپاهان داریم که تلاش می‌کنیم موفق شویم. با اینکه بازیکن جدیدی نگرفتیم اما با همین نفرات هم تلاش می‌کنیم برنده شویم.
وی افزود: تلاش خود را کردیم تا بتوانیم بازیکنان خوبی جذب کنیم و به احتمال فراوان هفته آینده سه بازیکن جدید جذب سایپا خواهند شد. دو بازیکن ملی پوش کشورهای دیگر مد نظر ما قرار گرفتند که امید زیادی به جذب آنها داریم.
وی همچنین با تکذیب احتمال جدایی اخباری، اظهار کرد: امیدوارم او به روز های خوبش بازگردد و بحث جدایی او منتفی است.
دایی در مورد بحث جدال لفظی با طاهری مدیرعامل سابق پرسپولیس در یکی از برنامه های تلویزیونی، گفت: یک قراراد سومی داشتم که برای همان به باشگاه نامه دادم و گفتم پول‌هایی که از جیبم برای مالیات و کمیته انضباطی خرج کردم را پرداخت کنید.
سرمربی تیم فوتبال سایپا، گفت: نامه‌ای هم به کمیته انضباطی دادم که متاسفانه مسئولان سابق پرسپولیس عین خیالشان نبود. به همین دلیل برخی عکس ها را هم منتشر کردم تا دوستان متوجه رفتار این آقایان بشوند.
وی تصریح کرد: چطور معاونان این آقا با من جلسه داشتند و او خبر نداشته؟ در مورد من هزار شاهد می‌آید و حرف می‌زند اما ببینید با بچه‌های دیگر چه کرده‌اند. مشکل من 110 میلیون و 3 میلیارد نیست و از ابتدا هم موضوع قرارداد سال سوم من بوده است و ما بقی آن را به خاطر هواداران خوب پرسپولیس نمی خواستم.
سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: آنها مقابل من گردن کلفتی کردند و عکس‌العملی هم نشان ندادند. همه من را می‌شناسند وقتی کسی گردن کلفتی کند شاهرگم هم برود جلویش می‌ایستم. چه برسد به این آدم‌ها که تازه به ورزش آمده‌اند.
وی افزود: سوابق مدیریتی‌شان هم مشخص است که در کجا مدیریت کرده‌اند و کجاها ورشکسته شده است که آقایان سر کار بودند و چه ضرر و زیانی به مردم رسیده است.
دایی در خصوص دیدار با گرشاسبی سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس، گفت: جلسات خوبی با گرشاسبی داشتم و قرار شد تا روز دوشنبه برخی مسایل روشن شود.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر