کد خبر: 37651
A

کرانچار: بدشانسی دست از یقه سپاهان بر نمی دارد/ رضایت از عملکرد بازیکنان

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با ابراز رضایت ازعملکرد بازیکنانش در دیدار برابر سایپا گفت: گویا بدشانسی می خواهد دست از یقه ما بردارد.

کرانچار: بدشانسی دست از یقه سپاهان بر نمی دارد/ رضایت از عملکرد بازیکنان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، زلاتکو کرانچار در نشست خبری بعد از تساوی تیم های سپاهان و سایپا اظهارداشت: بازی در نیمه نخست شانه به شانه بود و شانس محرز گلزنی برای هیچ یک از دو تیم ایجاد نشد.
وی افزود: بعد از گلی که از سایپا دریافت کردیم بازیکنان ما تلاش کردند تا از تمام فضاهای زمین استفاده کنیم و جسارت خود را بازیافتند.
سرمربی سپاهان اظهارداشت: بدشانسی نمی خواهد یقه ما را راها کند. ما چندین موقعیت خوب را در نیمه دوم خلق کردیم ولی نتوانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم.
کرانچار با بیان اینکه مهم برای من این بود که نتیجه یک بر صفر باخته را توانستیم برگردانیم، افزود: موضوع البته دشوار بود؛ نتیجه امروز گامی به جلو بود برای هفته های آینده تا خود را به بالای جدول نزدیک کنیم.
وی در پاسخ به سوالی درباره رضایت از بازی مهدی شریفی بعد از بازگشت وی از تراکتورسازی تصریح کرد: من از مهدی شریفی راضی هستم زیرا که وزنه تحرک تیم را رو به جلو برای ما افزایش داد.
سرمربی سپاهان گفت: ما از پاپی در سمت راست استفاده کردیم و از رسول نوید کیا در وسط زمین استفاده کردیم تا آرامش را با علی کریمی به خط میانی برگردانند و من از بازی آنها راضی بودم.
کرانچارهمچنین از عملکرد دروازه بان جوان سپاهان دفاع کرد و گفت: کیخسروی می تواند در آینده بهتر از دروازه این تیم اصفهانی حفاظت کند.
دیدار تیم های فوتبال سایپا و سپاهان در چارچوب هفته اول دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر