کد خبر: 37685
A

مسئولیت جدید خوردبین و پیروانی در باشگاه پرسپولیس

«محمود خوردبین» و «افشین پیروانی» با صدور حکمی از سوی «حمیدرضا گرشاسبی» سرپرست باشگاه پرسپولیس به ترتیب به عنوان قائم مقام ورزشی باشگاه و مدیر تیم فوتبال سرخپوشان معرفی شدند.

مسئولیت جدید خوردبین و پیروانی در باشگاه پرسپولیس
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش روز شنبه باشگاه پرسپولیس، پیروانی که سابقه بیشترین تعداد کاپیتانی را در تیم فوتبال پرسپولیس دارد، در پی انتخاب «محمود خوردبین» سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان قائم مقام ورزشی باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیر تیم فوتبال باشگاه انتخاب شد.
پیروانی روز شنبه همراه با سرپرست باشگاه پرسپولیس در محل تمرین حاضر و به کادر فنی و سرخپوشان معرفی شد.
او که دانش آموخته تا سطح دکترای تربیت بدنی و لیسانس حرفه‌ ای مربیگری از فیفا است، سابقه مربیگری و سرمربیگری را هم در پرسپولیس داشته است. یکی از آخرین مسولیت‌ های وی نیز مدیریت اجرایی تیم ملی بوده است.
«برانکو ایوانکوویچ» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مراسم معارفه پیروانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های محمود خوردبین از حضور افشین پیروانی ابراز خوشحالی کرد.
برانکو گفت: او از شاگردان خوب من در تیم ملی فوتبال ایران بوده است و به خوبی او را می ‌شناسم. ضمن اینکه پیروانی از چهره‌ های شناخته شده و با ارزش در فوتبال ایران است. او در پرسپولیس جزو نفراتی بوده که بیشترین بازی و کاپیتانی را انجام داده است. به این ترتیب بازیکنان هم می‌ توانند مسائل خود را با او در میان بگذارند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر