کد خبر: 37735
A

زیدان: شکست سخت و دردناکی در ال کلاسیکو داشتیم/ هرگز تسلیم نمی شویم

«زین الدین زیدان» سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید، پس از شکست خانگی 3 بر صفر در ال کلاسیکو، این شکست را سخت و دردناک توصیف کرد.

زیدان: شکست سخت و دردناکی در ال کلاسیکو داشتیم/ هرگز تسلیم نمی شویم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، زیدان شنبه شب در نشست خبری پایان دیدار تیم های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا، اظهار داشت: واقعا حس بدی دارم؛ ما بازی را خوب شروع کردیم و در نیمه اول اوضاع برابر بود.
وی شکست در ال کلاسیکو آن هم در خانه را سخت و دردناک توصیف کرد و افزود: فوتبال همین است؛ ما در دیداری سخت و دشوار مغلوب شدیم.
سرمربی کهکشانی ها ادامه داد: پس از گل اول، تصمیم به هجومی کردن تیم داشتم که «کارواخال» اخراج و از آن پس روند بازی کاملا عوض شد.
زیدان با بیان اینکه در نیمه دوم بد دفاع کردیم و بارسلونا روی یک اشتباه به رئال گل زد، گفت: در ال کلاسیکو جزییات بسیار مهم و تعیین کننده هستند؛ این باخت برای ما بسیار سنگین است، ولی قرار نیست چیزی در تیم ما تغییر کند. نباید عقل مان را از دست بدهیم.
وی تاکید کرد که رئال مادرید هرگز تسلیم نمی شود و اکنون برای بازگشت به مسیر خود باید به تعطیلات رفته و در کنار خانواده هایمان قرار بگیریم.
زیدان درباره تعویض کوواچیچ به جای ایسکو نیز اظهار داشت: او وظیفه داشت نزدیک لیونل مسی حرکت کند و کارش را هم خوب انجام داد. این تصمیمی بود که قبل از بازی گرفته بودیم.
سرمربی کهکشانی ها همچنین درباره خریدهای زمستانی این تیم از هرگونه اظهار نظر خودداری کرد و گفت: در این رابطه هیچ حرفی برای گفتن ندارم.
دیدار رئال مادرید و بارسلونا معروف به ال کلاسیکو در ورزشگاه «سنتیاگو برنابئو» برگزار و بارسلونا با نتیجه 3 بر صفر پیروز این میدان شد تا نه تنها شکستی سنگین را به رقیب سنتی خود تحمیل کرده باشد، بلکه فاصله امتیازاتش با تیم میزبان را به 14 امتیاز برساند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر