کد خبر: 37748
A

رهایی لسترسیتی از شکست مقابل منچستریونایتد در دقیقه 94

تیم فوتبال لسترسیتی با گل مدافع پیش تاخته اش در دقیقه 94 از شکست خانگی برابر منچستریونایتد گریخت و به تساوی دو بر دو رسید.

رهایی لسترسیتی از شکست مقابل منچستریونایتد در دقیقه 94
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، شنبه شب در آخرین دیدار هفته نوزدهم و پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر باشگاه های انگلیس، لسترسیتی میزبان منچستریونایتد بود که این بازی تماشایی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.
منچستریونایتد با توقف در این دیدار 42 امتیازی شد تا فاصله خود با منچسترسیتی صدرنشین را بیشتر کند .هم اکنون منچسترسیتی با 55 امتیاز صدرنشین بدون رقیب لیگ جزیره محسوب می شود.
لسترسیتی شروع بهتری در این دیدار داشت و در دقیقه 27 با ضربه «جیمی واردی» مهاجم نامدار خود به گل دست یافت، اما «خوان ماتا» هافبک اسپانیایی منچستریونایتد پیش از پایان نیمه نخست کار را به تساوی یک بر یک کشاند.
در نیمه دوم شاگردان «خوزه مورینیو» در منچستریونایتد بر روند بازی تسلط پیدا کردند و در دقیقه 61 «خوان ماتا» با ضربه ای تماشایی دومین گل خود و میهمان را به ثمر رساند.
در دقیقه 70 «جسی لینگارد» مهاجم جوان منچستریونایتد که تنها لحظاتی از حضورش در زمین می گذشت با از پیش روی برداشتن «کاسپر اشمایکل» با دروازه خالی لستر سیتی روبه رو شد که ضربه او در عین ناباوری به دیرک دروازه برخورد کرد.
دو دقیقه پس از آن «آمارتی» هافبک منچسترسیتی که در نیمه دوم به میدان آمده بود با دریافت دومین کارت زرد از زمین اخراج شد تا کار میزبان سخت تر شود.
در دقیقه 79 پاس تماشایی «پل پوگبا» به «مارکوس راشفورد» رسید که بازهم این مهاجم نتوانست در فرصتی طلایی موفق به گلزنی شود.
در نهایت موقعیت خراب کردن های مهاجمان منچستریونایتد کار دست این تیم داد و لسترسیتی که در دقایق پایانی با وجود یک بازیکن کمتر با شجاعت به کار خود ادامه داد در دقیقه 94 با ضربه «هری ماگیر» به گل تساوی رسید تا از شکست، فرار کند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر