کد خبر: 37881
A

از بازار سیاه بلیط ورود به ورزشگاه تا سنگ باران هواداران پرسپولیسی

حساسیت دیدار امروز 2 تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران در اهواز بازار سیاه بلیط جایگاه تماشاگران را داغ کرد.

از بازار سیاه بلیط ورود به ورزشگاه تا سنگ باران هواداران پرسپولیسی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، با وجود این که قیمت قانونی بلیط این بازی 50 هزار ریال بود اما برخی از تماشاگران بلیط این دیدار را به قیمت 15 تا 25 هزار ریال تهیه کرده بودند.
با این وجود توجه به عملکرد درخشان تیم فولاد در هفته‌های اخیر، استقبال بی‌نظیر تماشاگران خوزستانی از مهمترین نکات جالب حاشیه ای این دیدار بود به گونه ای که بیش از 30 هزار تماشاگر از این بازی دیدن کردند.
تماشاگران هر دو تیم پیش از ورود بازیکنان به درون زمین، با سر دادن شعار از بازیکنان خود حمایت کردند که این موضوع به جذابیت بازی اضافه می کرد.
هر چند با گذشت 15 هفته از رقابتهای لیگ برتر اما باز هم شاهد صندلی های کثیف ورزشگاه غدیر اهواز در این بازی بودیم.
با توجه به برنامه از پیش تعیین شده از سوی هیات فوتبال خوزستان، تماشاگران تیم پرسپولیس که تنها 10 درصد از جایگاه غدیر را به خود اختصاص داده بودند در ضلع شرقی مستقر شدند.
حضور بیش از حد هواداران 2 تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان موجب شد که مسیرهای ورودی به ورزشگاه با ترافیک رو به رو شود.
ظاهرا خرابی اسکوربورد ورزشگاه غدیر اهواز به حاشیه ثابت بازی در ورزشگا غدیر تبدیل شده چرا که این تابلو از هفته دهم مسابقات به بعد دیگر روشن نشد و در این بازی نیز همچنان خراب بود.
گادوین منشا در دقیقه 14 بازی از سانتر خوب محسن مسلمان به خوبی بهره برد و با ضربه سر دروازه فولاد را باز کرد تا بخش قرمز ورزشگاه غرق در شادی شود.
فرشاد جانفزا بازیکن تیم فولاد خوزستان در دقیقه 16 بازی صاحب یک موقعیت خوب گلزنی شد که با یک قیچی برگردان دیرک دروازه پرسپولیسی ها را به لرزه درآورد.
تماشاگران متعصب فولاد در اواسط نیمه دوم با سر دادن شعار علیه داور بازی، اعتراض خود را نسبت به قضاوت این دیدار اعلام کردند.
در دقیقه 90، رحیم زهیوی مهاجم زهردار فولادی ها با یک شوت استثنایی از درون محوطه جریمه دروازه بیرانوند را باز کرد و کار را به تساوی کشاند.
در این دیدار حامد لک از تیم فولاد و محمد انصاری و سید جلال حسینی از تیم پرسپولیس از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.
درگیری لفظی بین هواداران 2 تیم از دقیقه 65 به بعد بازی موجب شد که ماموران یگان ویژه در بین محل استقرار تماشاگران دو تیم قرار گیرند تا مانع از درگیری فیزیکی آن ها شوند.
در پایان بازی هواداران تیم فولاد خوزستان در حرکتی ناشایست به سوی هواداران پرسپولیسی سنگ و بطری آب پرتاب کردند که این موضوع از چشمان ناظران بازی پنهان نماند ، حرکتی که احتمال جریمه فولاد از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را به وجود می آورد.
تیم فولاد خوزستان روز یکشنبه در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر برابر تیم صدرنشین مسابقات متوقف شد تا همچنان از شانس بالایی برای کسب سهمیه آسیایی برخوردار باشد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر