کد خبر: 38163
A

تدابیر امنیتی کره جنوبی در آستانه بازیهای المپیک زمستانی 2018

سازمان پلیس کشوری و وزارت دادگستری کره جنوبی امروز(چهارشنبه) اعلام کردند، برای مقابله با جرایم گردشگران خارجی و جلوگیری از ورود تروریست ها به این کشور، در طول برگزاری بازی های المپیک زمستانی در پیونگ چانگ 2018 تدابیر و اقدامات مشترکی به اجرا گذاشته خواهد شد.

تدابیر امنیتی کره جنوبی در آستانه بازیهای المپیک زمستانی 2018
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی، سازمان پلیس کشوری و وزارت دادگستری با هدف ریشه کن کردن تهدیدها، قرار است در راستای تدابیر مشترک پیش بینی شده، به تبادل اطلاعات مربوط به تروریست ها و جنایتکاران خارجی و جلوگیری از ورود آنها به کره جنوبی بپردازند.
بازیهای المپیک زمستانی کره جنوبی از 9 تا 25 فوریه در پیونگ چانگ، گانگ نئونگ و جئونگ سئون برگزار خواهد شد.
براساس تصمیم سازمان پلیس کشوری و وزارت دادگستری کره جنوبی از 7 تا 25 فوریه، تیم نیروهای واکنش سریع متشکل از بازجویان سازمان پلیس کشوری و مقامات اداره مهاجرت کار خود را آغاز خواهد کرد و در هفت منطقه مهم، از جمله مرکز المپیک پلازا در پیونگ چانگ و منطقه یونگ پودا در گانگ نئونگ که انتظار می رود در طول برگزاری رقابت های المپیک زمستانی مملو از جمعیت شود، به گشت زنی بپردازد. این تیم با خارجی هایی را که به طور غیرقانونی وارد کره جنوبی شدند و یا بدون مجوز در این کشور اقامت دارند، مقابله خواهد کرد.
در صورت بروز خشونت های جمعی، این تیم در حکم منبع بزرگ اطلاعاتی عمل می کند که به سازمان پلیس کشوری و وزارت دادگستری کمک خواهد تا به سرعت خارجی های مظنون را شناسایی کنند.
این دو نهاد سیستم متحرکی را در فوریه امسال ارائه کردند که به آنها اجازه می دهد به اطلاعات لحظه ای مربوط به هویت گردشگران و نیز افراد خارجی مقیم دست پیدا کنند.
از فوریه تا آوریل 2017، 640 نفر که در واسطه گری های غیرقانونی مربوط به ورود و خروج خارجی ها به کره جنوبی دست داشتند، دستگیر شدند.
المپیک زمستانی برای نخستین بار در کره جنوبی، سی سال پس از بازی های المپیک تابستانی سئول در سال ۱۹۸۸ برگزار می شود.
ورزشی**1088**1584
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر