کد خبر: 38180
A

رئیس فدراسیون فوتبال: مسئولیت اصالت مدارک مجوز حرفه ای با باشگاه ها است

رئیس فدراسیون فوتبال در نشست هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال گفت: باشگاه ها باید جهت اخذ مجوز حرفه ای مدارک کامل را به سازمان لیگ ارائه کنند که البته اصالت، صحت و سقم مدارک به عهده خود باشگاه ها است.

رئیس فدراسیون فوتبال: مسئولیت اصالت مدارک مجوز حرفه ای با باشگاه ها است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش روز چهارشنبه فدراسیون فوتبال، مهدی تاج در نشست هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال افزود: جلسه امروز برای صدور مجوز حرفه ای برای باشگاه های فوتسال تشکیل شد و در این خصوص بحث و تبادل نظر و تصمیم گرفته شد همه باشگاه ها تا سال 2019 فرصت دارند تا مجوز حرفه ای خود را دریافت کنند.
وی در ادامه بیان کرد: باشگاه ها باید در سازمان لیگ فوتسال مجوز حرفه ای را جدی بگیرند و اجازه ندهند مانند فوتبال با انبوهی از مشکلات روبرو شوند. همچنین درخواست دارم که موضوع آکادمی در سطح باشگاه های فوتسال جدی گرفته شود. مدارس فوتسال در کشور شناسایی و توسعه پیدا کنند و اجازه ندهیم افراد غیرمجاز در این موضوع ورود کنند.
رئیس فدراسیون فوتبال افزود: در فوتسال باید دنبال درآمدهای بومی باشیم و معتقدم قیاس فوتبال و فوتسال کار درستی نیست و باید با برنامه ریزی مناسب دنبال رویکردهای جدید باشیم.
تاج در خصوص صدور مجوز حرفه ای گفت: صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها با سازمان لیگ است. برهمین اساس باشگاه ها باید حداقل سطح استانداردها و معیارها را داشته باشند. نکته حائز اهمیت این است که باشگاه ها باید جهت اخذ مجوز مدارک کامل را به سازمان لیگ ارائه کنند که البته اصالت و صحت و سقم مدارک به عهده خود باشگاه ها است.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: باشگاه ها بعد از تحویل مدارک بلافاصله به دنبال اجرای تسویه حساب مالی باشند. سازمان لیگ باید توان نظارت و کارشناسی را در طول فصل برای باشگاه ها داشته باشد و اگر موضوعی در فوتبال یا فوتسال مطرح شد، پیشنهاد مناسبی برای آن ارائه شود.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: باید مشکلات در فوتسال به حداقل برسد تا بتوانیم به نقطه استاندارد فوتسال آسیا حرکت کنیم.
نشست هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال روز چهارشنبه با حضور اعضا برگزار شد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر