کد خبر: 38206
A

مدیر تیم ملی فوتبال الجزایر:سبزها، ایران و پرتغال را به چالش می کشند

'حکیم مدان' مدیر تیم ملی فوتبال الجزایر روز چهارشنبه ضمن تائید بازی دوستانه میان تیمش با تیم فوتبال ملی ایران وپرتغال، گفت: «سبزها ( تیم ملی فوتبال الجزایر)، ایران و پرتغال را به چالش می کشاند'.

مدیر تیم ملی فوتبال الجزایر:سبزها، ایران و پرتغال را به چالش می کشند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه فرانسوی لکسپرس، مدان گفت: 'دو تیم ایران و پرتغال تیمی هایی در سطح جهانی بوده و می توانند در این بازی دوستانه حریف خوبی برای تیم ما باشند.
وی با بیان اینکه در این بازی دوستانه، «رابح ماجر» سرمربی تیم ملی فوتبال الجزایر، این تیم را هدایت می کند، گفت: در رایزنی ها با فدراسیون فوتبال ایران، به این نتیجه رسیدیم که بازی دوستانه در مارس آینده ( اسفند - فروردین)در یک کشور اروپایی برگزار شود. درباره پرتغال نیز باید بگویم که هفتم یا هشتم ژوئن (17 و 18خرداد) در لیسبون در مقابل تیم «کریستیانو رونالدو» به میدان می رویم. این دو تیم در سطح جهانی هستند و می توانند رقیب خوبی برای تیم ملی ما باشند.
ایران و پرتغال در جام جهانی 2018 روسیه در گروه B به همراه اسپانیا و مراکش قرار دارند.
حکیم مدان همچنین افزود، یک بازی دوستانه دیگر باید در ماه مارس احتمالا در برابر گابن برگزار شود، اما این بازی دوستانه هنوز نهایی نشده است و هر اتفاقی احتمال دارد رخ دهد.
پیشتر نیز «صالح عبود» مشاور ارشد رئیس فدراسیون فوتبال الجزایر گفته بود که فدراسیون فوتبال الجزایر با همتایان ایرانی و پرتغالی خود برای برگزاری دو بازی دوستانه پیش از آغاز جام جهانی 2018 روسیه به توافق رسیده است.
این مقام مسئول در ادامه تاکید کرد که بازی دوستانه ایران و الجزایر در ماه مارس میلادی و طبق تقویم رسمی فیفا برگزار خواهد شد.
اروپام**9041**1368
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر