کد خبر: 38245
A

برتری سایپا برابر شهرداری تبریز/ پیکان به دشواری شهرداری ورامین را برد

تیم سایپا در حساس ترین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال، شهرداری تبریز را مغلوب کرد و در دیگر دیدار مهم امشب(چهارشنبه شب) تیم پیکان به دشواری برابر شهرداری ورامین به برتری رسید.

برتری سایپا برابر شهرداری تبریز/ پیکان به دشواری شهرداری ورامین را برد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، ؛ تیم سایپا که در سالن شهید اقدمی تبریز میهمان تیم شهرداری بود، دومین شکست متوالی را به این تیم تحمیل کرد و به صدر جدول نزدیک تر شد.
در این بازی که با نتیجه سه بر یک تمام شد، شاگردان «محمد صادق شعبان خمسه» گیم های اول، دوم و چهارم را به ترتیب با نتایج (25 بر 20 ، 25 بر 21 و 25 بر 22 ) به سود خود تمام کرده و سه امتیاز ارزشمند این بازی خارج از خانه را از آن خود کردند.
بازیکنان تیم شهرداری تبریز در این دیدار گیم سوم را با نتیجه 25 بر 18 از حریف بردند که البته ثمری برای آنان نداشت و نتوانستند امتیازی از حریف بگیرند.
نکته قابل توجه در این دیدار، ثبت دومین شکست متوالی شهرداری تبریز در سی و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال آنهم مقابل دومین تیم خودروساز لیگ است، شهرداری درهفته دوازدهم مغلوب تیم پیکان شده بود.
پیش از این دیدار تیم نوجوانان ایران (شمس) مقابل تیم شهرداری ارومیه به زحمت افتاد و این تیم را به دشواری و با نتیجه 3 بر 2 شکست داد و بالاتر از این تیم در رده هشتم جدول رده بندی این رقابت ها ایستاد.
در دیگر دیدار مهم این هفته تیم بانک سرمایه، صدرنشین فعلی این رقابت ها که یکشنبه شب گذشته مقابل شهرداری ورامین مغلوب شده بود امشب رعد پدافند کاشان قعر نشین لیگ برتر را شکست داد.
این دوازدهمین برد تیم صدرنشین رقابت هاست و در نقطه مقابل بازیکنان تیم رعد پدافند کاشان نیز سیزدهمین شکست خود دراین مسابقات را تجربه کردند.
همچنین تیم خاتم اردکان در هفته سیزدهم، دست به کار بزرگی زده و تیم سارویه ساری را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد،بازیکنان خاتم دراین دیدار گیم های اول،سوم و پنجم را با نتایج (25 بر 14 ،25بر 16 و 15 بر 12 ) بردند و نتایج گیم های دوم و چهارم را به حریف واگذار کردند.
در ادامه رقابت های هفته سیزدهم تیم کاله مازندران دریک بازی یک طرفه تیم هاوش گنبد کاوس را با نتیجه 3 برصفر و با نتایج (25 بر 23 ، 25 بر 20 و 25 بر 18 ) شکست داد، این هشتمین باخت تیم هاوش گنبد دررقابت های این فصل است که امروز مقابل کاله رقم خورد.
سرانجام تیم پیکان در آخرین دیدار این هفته با نتیجه 3 بر 2 مقابل شهرداری ورامین به پیروزی رسید و شکست دور رفت مقابل این تیم را جبران کرد. بدین ترتیب تیم پیکان از این دیدار 2 امتیاز کسب کرد و یک امتیاز نیز نصیب شهرداری ورامین شد.
پیکان با این برد 28 امتیازی شد و برای نخستین بار در رده دوم جدول رده بندی این لیگ ایستاد.
ورزشی.**9144**1368
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر