کد خبر: 38429
A

پیروانی: امیدوارم طارمی هرچه سریعتر برگردد/در حد یک قهرمان ظاهر شدیم

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: خوشبختانه محرومیت طارمی رو به پایان است و امیدوارم او هر چه سریعتر به ترکیب تیم ما بازگردد.

پیروانی: امیدوارم طارمی هرچه سریعتر برگردد/در حد یک قهرمان ظاهر شدیم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس امروز (جمعه) پس از برد این تیم مقابل تراکتورسازی، گفت: در ابتدا باید در خصوص گلایه خبرنگاران به خاطر مصاحبه نکردن بازیکنان صحبت کنم که حتما تلاش خواهیم کرد از بازی آینده این مشکل برطرف شود.
وی افزود: خوشبختانه امروز مقابل تراکتورسازی عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتیم. خوشحالم هواداران زیادی هم به ورزشگاه آمده بودند.
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص درگیری های لفظی هواداران دو تیم در دیدار امروز، گفت: امیدوارم شاهد احترام بیشتری از سوی هواداران باشیم؛ زیرا همه ما ایرانی هستیم و وظیفه داریم به یکدیگر احترام بگذاریم.
وی تصریح کرد: امروز مانند یک تیم قهرمان ظاهر شدیم و خوشبختانه به غیر از دو بازیکن مصدوم، شرایط سایر نفرات کاملا مطلوب است.
پیروانی با اشاره به زمان بازگشت مهدی طارمی و احمد نوراللهی به ترکیب پرسپولیس، گفت: طارمی بازیکن بسیار ارزشمندی است و امیدوارم هرچه سریعتر بتوانیم از او بهره ببریم.
وی اظهار کرد: در روزهای اخیر جلسات مهم و تاثیر گذاری را در خصوص این بازیکن برگزار کردیم و امیدوارم شاهد اتفاقات خوبی باشیم و هرچه سریعتر تکلیف این بازیکن مشخص شود.
مدیر سابق تیم ملی فوتبال ایران در رابطه با درخواست کی روش برای در اختیار داشتن بازیکنان یک روز پس از هر مسابقه، گفت: امروز در باشگاه پرسپولیس مسئولیت دارم و برای صحبت در این باره باید کمی زمان دهید.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر