کد خبر: 38571
A

لیگ فوتبال جزیره/ پیروزی پرگل چلسی در خانه

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال جزیره در حالی پیگری شد که لیورپول در خانه لسترسیتی را از پیش روی برداشت و چلسی نیز در ورزشگاه خانگی استمفوردبریج با پنج گل استوک سیتی را در هم کوبید.

لیگ فوتبال جزیره/ پیروزی پرگل چلسی در خانه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال جزیره امروز (شنبه) با برگزاری شش دیدار همزمان از ساعت 18 و 30 در شهرهای مختلف انگلیس پیگیری شد.
در مهم ترین دیدارهای امروز تیم های فوتبال لیورپول و لسترسیتی برابر یکدیگر قرار گرفتند و در نهایت این دیدار جذاب و تماشایی با نتیجه دو بر یک به سود سرخپوشان لیورپولی به پایان رسید. پیروزی لیورپول در حالی بدست آمد که این تیم از دقیقه سوم تا 53 یک بر صفر از حریف خود عقب بود.
در این دیدار «جیمی واردی» در دقیقه سوم برای لسترسیتی و «محمد صلاح» در دقایق 53 و 76 برای لیورپول گلزنی کردند. لیورپول با این پیروزی از 21 دیدار خود صاحب 41 امتیاز شد و در رده چهارم جدول باقی ماند.
در دیگر دیدار مهم امروز تیم های فوتبال چلسی و استوک سیتی در لندن به مصاف هم رفتند که در پایان آبی های لندن با سه گل نیمه نخست آنتونیو رودریگز (4)، دنیل درینک واتر (9) و پدرو رودریگز(23) و گل های ویلیان (73) از روی نقطه پنالتی و داوید زاپاکاستا (89) در نیمه دوم تیم مهمان را شکست داد. چلسی با این پیروزی45 امتیازی شد و تا قبل از پایان دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ فوتبال جزیره بالاتر از منچستریونایتد به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد.
از ساعت 21 امشب نیز تیم های فوتبال منچستریونایتد و ساوتهمپتون در چارچوب دیدارهای این هفته لیگ فوتبال جزیره در اولدترافورد رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت.
نتایج کامل دیدارهای امروز به شرح زیر است:
لیورپول 2 – لسترسیتی یک
هادرسفیلد صفر- برنلی صفر
چلسی 5 - استوک سیتی صفر
واتفورد یک - سوانسی 2
بورنموث 2 - اورتون یک
نیوکاسل صفر – برایتون صفر
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر