کد خبر: 38694
A

بازگشت شهرداری تبریز به رده دوم/ نوار پیروزی های سایپا قطع شد

تیم والیبال شهرداری تبریز پس از دو شکست غیرمنتظره مقابل تیم های پیکان و سایپا، امروز (یکشنبه) با برتری مقابل هاوش گنبد کاووس بار دیگر در مکان دوم جدول رده بندی لیگ برتر والیبال ایستاد.

بازگشت شهرداری تبریز به رده دوم/ نوار پیروزی های سایپا قطع شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، ؛ شاگردان «عادل بناکار» در تیم شهرداری تبریز که برای برگزاری این دیدار به شهرگنبد رفته و در سالن المپیک این شهر با هاوش دیدار داشتند، در پایان این تیم را با نتیجه 3 بر صفر شکست داده و به رده دوم جدول رده بندی این رقابت ها بازگشتند.
شهرداری تبریز در این بازی، ناکامی دو دیدار قبلی مقابل خودروسازان لیگ برتر والیبال را جبران و تیم هاوش را در سه گیم متوالی و با نتایج ( 25بر 20 ، 25 بر 16 و 25 بر 21 ) از پیش رو برداشتند و با توجه به شکست تیم پیکان مقابل بانک سرمایه به رده دوم جدول رده بندی این لیگ صعود کردند.
این در حالی است که در نخستین دیدار هفته چهاردهم تیم شهرداری ارومیه در خانه و به دشواری از سد تیم سارویه ساری گذشت. در این بازی که پنج گیم به طول انجامید، تیم شهرداری ارومیه گیم های دوم، سوم و پنجم را برد و بازیکنان تیم سارویه ساری نیز نتایج گیم های اول و چهارم را از آن خود و یک امتیاز از این بازی کسب کردند.
در دیگر دیدار این هفته تیم نوجوانان ایران(شمس) با ارائه بازی هماهنگ تیم کاله مازندران را با نتیجه سه بر یک شکست دادند. شاگردان
«محمد وکیلی» در این بازی گیم های اول، سوم و چهارم را بردند و گیم سوم را به حریف واگذار کردند.
تیم خاتم اردکان که به نظر می رسید امروز مقابل رعد پدافند کاشان قعرنشین رقابت های لیگ برتر والیبال کار دشواری پیش رو نداشته باشد، برابر این تیم به مشکل خورد و به دشواری با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید.
در گیم پنجم و سرنوشت ساز این دیدار، بازیکنان خاتم از تجربه خود و امتیازات میزبانی استفاده کرده و با نتیجه 15 بر 8 برابر رعد به برتری رسیدند و سیزدهمین شکست این تیم را در لیگ برتر رقم زدند.
و اما در دیگر دیدار حساس امروز (یکشنبه) تیم سایپا با نتیجه 3 بر2 مغلوب شهرداری ورامین شد و نوار پیروزی های این تیم پس از روی کار آمدن «محمد صادق شعبان خمسه» قطع شد.
آخرین باخت این تیم به هفته هفتم و شکست مقابل تیم شمس بر می گردد. پس از این دیدار بود که مدیران سایپا «میروسلاو ژیکووف» سرمربی سایق تیمشان را برکنار و «محمدصادق شعبان خمسه» را جایگزین این مربی کردند.
یاران امیر غفور از آن بازی به بعد در هیچ دیداری شکست نخوردند و این نخستین باخت آنان پس از این تغییر به شمار می رود.
ورزشی.**9144**1368
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر