کد خبر: 38708
A

فرگوسن از عملکرد رقیب دیرینه اش تقدیر کرد

'سر آلکس فرگوسن'، سرمربی اسبق تیم فوتبال منچستریونایتد، از 'آرسن ونگر'، سرمربی آرسنال و رقیب دیرینه اش، به خاطر ثبت رکورد 811 بازی در لیگ برتر انگلیس تقدیر کرد.

فرگوسن از عملکرد رقیب دیرینه اش تقدیر کرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش تارنمای ورزشی یورواسپورت، با تساوی یک به یک یکشنبه شب آرسنال برابر 'وست بروم'، شمار بازی های انجام شده تحت سرمربیگری آرسنال در لیگ برتر انگلیس به 811 مسابقه رسید که یک بازی بیشتر از تعداد بازی های انجام شده تحت هدایت فرگوسن در منچستریونایتد است.
آرسنال و منچستریونایتد با مربیگری ونگر و فرگوسن، چندین کورس قهرمانی به یاد ماندنی در تاریخ لیگ برتر ثبت کرده اند. پیش از اعلام بازنشستگی فرگوسن در سال 2013، این مرد اسکاتلندی و سرمربی فرانسوی آرسنال چندین جنگ لفظی شدید را تجربه کرده بودند و از بزرگترین رقبای یکدیگر به شمار می رفتند.
فرگوسن در بیانیه ای که از طریق فدراسیون مربیان لیگ برتر انگلیس منتشر شد، گفت: آرسن را به خاطر پیشی گرفتن از رکورد 810 بازی تحت سرمربیگری من در رقابت های لیگ فوتبال جزیره تحسین می کنم.
فرگوسن افزود: این نقط عطف رویارویی است که رسیدن به آن مستلزم بالاترین استانداردهای تعهد و مدیریت حرفه ای است. تردید دارم رکوردش شکسته شود. به این عملکرد واقعا در خور توجه و خدمت بزرگ به فوتبال و آرسنال تبریک می گویم.
سرمربی سابق منچستریونایتد گفت: موارد قطعی و یقینی در فوتبال اندک است، اما مطمئنم رکورد او(ونگر) همیشگی خواهد بود.
ورزشی**1088**1584
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر