کد خبر: 38964
A

مهاجم تیم فوتبال منچسترسیتی: تصمیمی برای جدایی از تیم ندارم

سرخیو آگوئرو بازیکن تیم فوتبال منچسترسیتی با تاکید بر اینکه می خواهد تا پایان قرارداد خود در سال 2020 در سیتی بماند، گفت: در نهایت باشگاه در این باره قرارداد من تصمیم می گیرد.

مهاجم تیم فوتبال منچسترسیتی: تصمیمی برای جدایی از تیم ندارم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش روز چهارشنبه تارنمای خبری اسکای اسپورت، از زمانی که پپ گواردیولا هدایت منچسترسیتی را در سال 2016 به عهده گرفت و با وجود تاکیدهای مکرر باشگاه مبنی براینکه آگوئرو باشگاه را ترک نمی کند، اما آینده این مهاجم آرژانتینی در سیتی در پرده ابهام بوده است.
براساس خبرهایی که در ماه دسامبر از باشگاه به بیرون درز کرد، پپ گواردیولا سرمربی تیم از عملکرد این مهاجم خرسند است و مصمم به نگه داشتن او است.
اما این ماجرا از انتشار گزارش های متناقض در مورد ناخشنودی این بازیکن آرژانتینی که فصل گذشته رکورد گلزنی باشگاه را شکست، از اینکه همیشه در ترکیب اصلی قرار ندارد و مایل به جدایی است، جلوگیری نکرده است.
آگوئرو که روز سه شنبه مقابل واتفورد نیز گلزنی کرد، گفت: قرارداد من تا سال 2020 است. واقعیت این است که امیدوارم تا پایان قراردادم در باشگاه بمانم و نهایت تلاشم را تا پایان فصل انجام می دهم. بعد از آن باید ببینیم چه پیش می آید.
وی در پاسخ به سئوالی در مورد تمایل او برای ماندن در باشگاه گفت: بله واضح است که برنامه من تغییر باشگاه نیست. من در اینجا خیلی راضی هستم و همانطور که گفته ام باشگاه حرف آخر را می زند.
آگوئرو گفت: فقط باشگاه تصمیم می گیرد و من به تصمیم آن احترام می گذارم.
وی در مورد رابطه خود با گواردیولا هم گفت همه چیز خوب است.
آگوئرو در سال 2011 به سیتی ملحق شد و در ماه نوامبر رکورد 78 ساله اریک بروک را شکست و گلزن برتر سیتی شد. او تاکنون 185 گل برای این تیم به ثمر رسانده است.
گواردیولا در ماه دسامبر در مورد آگوئرو گفت که این بازیکن اجازه دارد تا هر وقت خواست در باشگاه بماند.
وی گفت: او یک اسطوره است. او در مورد همه چیز و آینده اش تصمیم می گیرد و از حضور این بازیکن در باشگاه خرسندم.
سیتی با برتری روز سه شنبه صدرنشینی خود را در جدول لیگ برتر انگلیس تحکیم بخشد و آگوئرو معتقد است تیم در کورس قهرمانی است.
وی گفت: سرنوشت لیگ برتر انگلیس هنوز مشخص نشده است، اما ما در موقعیت قدرتمندی برای قهرمانی هستیم.
این هفتمین سال حضور من در باشگاه است. ما عملکرد بسیار خوبی داشته ایم و باید به همین روند در مسابقات باقیمانده ادامه دهیم.
آگوئرو تاکنون دو بار با سیتی قهرمان لیگ برتر انگلیس شده است. وی اذعان کرد که فتح لیگ قهرمانان اروپا اکنون انگیزه اصلی اوست.
وی گفت: تصاحب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به لیگ برتر انگلیس ترجیح می دهم. چرا که سیتی هنوز این جام را بدست نیاورده است.
ورزشی**1584**1545
مترجم:مولوی
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر