کد خبر: 39017
A

لیگ برتر والیبال؛ سایپا انتقام دیدار رفت را از پیکان گرفت

تیم سایپا در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال امشب (چهارشنبه شب) با نتیجه سه بر صفر برابر پیکان به برتری رسید و انتقام باخت در دیدار رفت را از این تیم گرفت.

لیگ برتر والیبال؛ سایپا انتقام دیدار رفت را از پیکان گرفت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، ؛ در این دیدار که در خانه والیبال تهران برگزار شد، شاگردان محمدصادق شعبان خمسه با ارائه یک بازی زیبا، در سه گیم متوالی و با نتایج (25 بر 23 ، 26 بر 24 و 25 بر 21 ) برابر تیم پیکان به پیروزی رسیده و از سد این تیم گذشتند.
شاگردان شعبان خمسه با کسب این نتیجه 31 امتیازی شدند و بالاتر از تیم پیکان در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر جای گرفتند. پیکان در دیدار رفت با نتیجه 3 بر 2 برابر تیم سایپا به پیروزی رسیده بود.
هر دو تیم هفته گذشته و درچارچوب رقابت های هفته چهاردهم لیک برتر والیبال، مغلوب رقبای خود شده بودند از این رو کسب سه امتیاز در دیدار امروز برای آن ها از اهمیت بالایی داشت که تیم سایپا موفق به این مهم شد و سه امتیاز این بازی را کسب کرد.
در دیگر دیدار امشب تیم رعد پدافند کاشان مقابل شهرداری ارومیه به برتری رسید و بازیکنان این تیم دومین پیروزی خود در رقابت های لیگ برتر والیبال را جشن گرفتند.
همچنین تیم شهرداری تبریز با نتیجه سه بر صفر برابر تیم شمس به پیروزی رسید و با 31 امتیاز در رده دوم باقی ماند.
این درحالی است که در نخستین دیدارهفته پانزدهم تیم بانک سرمایه با نتیجه 3 بر یک برابر تیم خاتم اردکان به برتری رسیدند و به صدر نشینی خود دراین لیگ ادامه دادند.
ورزشی.**9144**1379
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر