کد خبر: 39025
A

سرنوشت ما برای صعود به لیگ برتر دست خودمان است

سرمربی تیم والیبال پالایش نفت آبادان پس از پیروزی برابر عقاب تهران گفت: اکنون شرایط در جدول به گونه ای است که سرنوشت برای صعود به لیگ برتر دست خودمان است.

سرنوشت ما برای صعود به لیگ برتر دست خودمان است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، جعفر ضابطی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در آبادان اظهار کرد: بازی سختی برابر عقاب تهران داشتیم ولی با تلاش بازیکنان تیم به پیروزی بزرگی دست یافتیم.
وی افزود:در دور رفت مسابقات نتیجه را در حالی به این تیم واگذار کردیم که برای پیروزی شانس زیادی داشتیم.
سرمربی تیم والیبال پالایش نفت آبادان گفت: عقاب تهران بازیکنان با کیفیتی در اختیار دارد و یکی از شانس های صعود به لیگ برتر بشمار می رود ولی مقابل ما پر اشتباه ظاهر شدند.
ضابطی تصریح کرد:در دفاع روی تور عملکرد خیلی خوبی داشتیم ضمن اینکه روی سرویس ها بخوبی عمل کردیم.
وی افزود:با این پیروزی اکنون سرنوشت ما برای صعود به لیگ برتر دست خودمان است و با پیروزی در 2 بازی باقی مانده این شانس را افزایش خواهیم داد.
**********
ایرج حسن خانی سرمربی تیم والیبال عقاب تهران نیز در خصوص این دیدار گفت:بازی به لحاظ کیفی شرایط خوبی نداشت و پالایش نفت هم نتوانست بازی مناسبی ارائه دهد.
وی افزود:برای سفر به آبادان یک روز را در قطار سپری کردیم و این مساله باعث خستگی بازیکنانمان شد تا در این دیدار حتی یک سوم توانایی خود را به نمایش نگذاریم.
سرمربی تیم عقاب تهران اظهار کرد: ما در این بازی اشتباهات فردی زیادی بخصوص در دفاع داشتیم و زمینه شکست ما را مدافعان روی تورمان فراهم کردند.
حسن خانی گفت:اگر 30 درصد از توانایی های خود را در این دیدار به نمایش می گذاشتیم حتما ما تیم پیروز این بازی مهم بودیم.
تیم والیبال پالایش نفت آبادان عصر امروز از هفته یازدهم رقابت های لیگ دسته اول کشور برابر میهمانش عقاب تهران پیروز شد تا با 16 امتیاز به رده سوم جدول رده بندی گروه دوم این رقابت ها صعود کند.
/6002
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر