کد خبر: 39082
A

جلالی: نگاه ما به مسابقات بازی به بازی است

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: کسب سه امتیاز مقابل ذوب آهن اصفهان برای تیم ما وشرایط آن در جدول لیگ برتر فوتبال ایران مهم و تاثیرگذار است و به همین خاطر نگاه ما به مسابقات بازی به بازی است.

جلالی: نگاه ما به مسابقات بازی به بازی است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مجید جلالی در نشست خبری قبل ازدیدار تیمش با ذوب آهن اصفهان که به صورت تلفنی برگزار شد ، افزود: برای دیدار فردا تدابیر خوبی را در نظر گرفتیم و می دانیم بازی سخت و مهمی را در پیش رو داریم و امیدارم بتوانیم برای این بازی قابلیت های خود را به نمایش بگذاریم و موفق شویم.
جلالی افزود: برخی از بازیکن مصدوم تیم ما به این بازی نرسیدند و فرصت خوبی برای جوانان است که توانایی ها و قابلیت های خود را نشان دهند.
سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران اظهار کرد: شرایط جدول لیگ برتر فوتبال در سالجاری به شکلی است که به غیر از تیم اول سایر تیم ها فاصله نزدیکی با هم دارند و یک بازی در تغییراین شرایط تاثیرگذار است و به همین دلیل نگاه ما به مسابقات بازی به بازی است.
شاگردان جلالی در حالی به مصاف ذوب آهن می روند که با 27 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر قراردارند و پارس جنوبی جم را تعقیب می کنند.
ذوب آهن اصفهان نیز با 23 امتیاز در رده هشتم لیگ برتر پشت سر سایپای 24 امتیازی قراردارد.
تیم ذوب آهن اصفهان در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور فردا عصر جمعه میزبان پیکان تهران در در ورزشگاه نقش جهان اصفهان است .
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر