کد خبر: 39104
A

تداوم صدرنشینی پیکان در لیگ برتر والیبال بانوان کشور

در هفته پنجم دور رفت شانزدهمین دوره لیگ برتر بانوان باشگاه های کشور، تیم پیکان تهران به رغم شکست سه بر دو مقابل ذوب آهن اصفهان همچنان به صدرنشینی خود در این مسابقات ادامه می دهد.

تداوم صدرنشینی پیکان در لیگ برتر والیبال بانوان کشور
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، هفته پنجم این مسابقات با نام شهید «محسن حججی» امروز پنجشنبه با انجام سه دیدار در خانه والیبال تهران پیگیری شد و در مهمترین مسابقه، تیم های پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان از ساعت 14 به مصاف یکدیگر رفتند.
تیم پیکان در ست های اول با نتایج 25 بر 13 و 25 بر 19 پیروز شد. اما سه ست بعدی را به ترتیب با امتیازهای 23 بر 25، 23 بر 25 و 13 بر 15 واگذار کرد.
به این ترتیب تیم پیکان با چهار برد و 13 امتیاز همچنان در صدر این رقابت ها باقی ماند و ذوب آهن اصفهان با چهار پیروزی و 11 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت.
در دومین دیدار نیز تیم های سالوت تهران و بهنمیرمازندران از ساعت 16 به مصاف هم رفتند که نماینده والیبال مازندران با نتیجه سه بر صفر پیروز این رقابت شد.
تیم بهنمیر با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 19 و 26 بر 24 در سه ست متوالی مقابل نماینده تهران به پیروزی رسید.
سومین دیدار نیز که قرار بود از ساعت 18 بین دو تیم نماینده تهران و آبنوس تهران آغاز شود با تاخیر برگزار شد و اکنون هر کدام از این دو تیم در یک ست به پیروزی رسیدند و بازی در ست سوم درحال پیگیری است.
تیم شهرداری تبریز دیگر تیم حاضر در این مسابقات نیز امروز قرعه استراحت داشت.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر