کد خبر: 39163
A

خلیل زاده: داور دو پنالتی پرسپولیس را نگرفت

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه داور در دیدار امروز مقابل نفت تهران دو پنالتی پرسپولیس را نگرفت، گفت: داوران باید در رفتار و تصمیمات خود در بازی های پرسپولیس تجدید نظر کنند.

خلیل زاده: داور دو پنالتی پرسپولیس را نگرفت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، «شجاع خلیل‌زاده» بعد از تساوی بدون گل تیمش برابر نفت تهران و از دست رفتن دو امتیاز، اظهار داشت: نفت تهران به طور کامل با 11 بازیکن دفاع می کرد و بازی خوبی را شاهد نبودیم.
وی با اشاره به اینکه چند موقعیت مناسب پرسپولیس به گل تبدیل نشد، ادامه داد:باید در دیدارهای آینده، دو امتیاز از دست رفته دیدار امروز را جبران کنیم.
مدافع پرسپولیس در خصوص درگیری با «محمد نصرتی» بازیکن تیم نفت تهران، توضیح داد: برخی اتفاقات و رفتارها در فوتبال زیبا نیست و برایم عجیب است که داور به من کارت زرد نشان داد.
خلیل زاده اظهار داشت: هفته گذشته بازیکن استقلال با اقدامی عجیب روی کمر یار تیم حریف راه رفت، اما هیچ اتفاقی رخ نداد که این تصمیمات بسیار عجیب است.
وی افزود: این هفته ها همه اتفاقات به ضرر پرسپولیس است.از داشتن تماشاگر محروم می شویم و داور به راحتی دو پنالتی را در دیدار امروز اعلام نمی کند که واقعا دلیل این رفتارها را نمی دانم.
خلیل‌زاده در خصوص تنبیه انضباطی «گادوین منشا» و «فرشاد احمدزاده» از سوی کادر فنی پرسپولیس، گفت: تنها یک بازیکن هستم و کاری به این موارد ندارم و سرمربی و کادر فنی در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کنند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر