کد خبر: 39411
A

افتخاری: شفر خودش نامه زد که جباری را نمی‌خواهد/لازم باشد اسناد را منتشر می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اگر لازم باشد نامه‌های آقایان را مبنی بر عدم نیاز به جباری منتشر می‌کنم. عده‌ای می‌خواهند از این فضا سوء استفاده کنند.

افتخاری: شفر خودش نامه زد که جباری را نمی‌خواهد/لازم باشد اسناد را منتشر می‌کنیم

دیده بان ایران: جدایی مجتبی جباری از تیم استقلال را باید یکی از اتفاقات جنجالی در هفته جاری دانست. اتفاقی که همه حوادث دیگر باشگاه استقلال را تحت الشعاع خود قرار داد. در این خصوص حرف و حدیث های زیادی نشر شد و خیلی‌ها این اتفاق را ناشی از اختلاف جباری با افتخاری مدیرعامل باشگاه دانستند. اما افتخاری رسما این موضوع را تکذیب می‌کند.

مدیرعامل آبی پوشان در این ارتباط با صراحت می‌گوید: بین من و جباری هیچ اختلافی وجود ندارد و من دخالتی در رفت و آمد بازیکنان ندارم. همه امور نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال را با نظر سرمربی انجام می‌دهیم. من از نظر فنی نه دخالتی در آمدن جباری داشتم و نه در رفتنش. اما عده‌ای می‌خواهند رفتن جباری را به نام من تمام کنند. بعضی‌ها هم دارند از این فضا سوء استفاده می‌کنند تا برنامه های خود را پر کنند.

وی تصریح کرد: اگر جباری از استقلال جدا شد صرفا با نظر آقای شفر بود. اگر لازم باشد می‌توانم نامه‌های مربوطه را منتشر کنم. آقای شفر کتبا از من خواست تا جباری از لیست استقلال خارج شود.

افتخاری در خصوص رفتن شفر به منزل جباری گفت: جباری بازیکن بزرگی است و حتی ممکن بود من هم به دیدن ایشان بروم و این منافاتی با خارج شدن او از لیست ما ندارد. جباری متشخص است و حفظ حرمت او برای ما واجب است. من هم هرگز خودم به ایشان بی احترامی نکردم و همواره حرمتش را حفظ کردم. اما یک روز ما جباری را با این هدف آوردیم که بر مصدومیتش غلبه کرده و به استقلال کمک کند. اما مشکل زانو او را اذیت می‌کرد.

مدیرعامل استقلال در خصوص مطالبات جباری بیان داشت: قرارداد ایشان بازی به بازی بود. او چهار بازی برای ما به میدان رفت و مطابق با قرارداد با او تسویه حساب کردیم و پولش را کامل دریافت داشته است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر