کد خبر: 41654
A
یک نگرانی بزرگ برای کی روش

بازیکنان تیم ملی آماده نبودند

بعد از یک نیمه اول فوق العاده، تیم ملی نیمه دوم بازی با الجزایر را خوب آغاز نکرد و موقعیت هایی به حریف داد. یکی از دلایل فراخوان بازیکنان سطح پایین آمادگی بدنی بازیکنان تیم ملی است که شاید مهم ترین دلیل آن عدم کیفیت و تمرین مناسب در لیگ داخلی و باشگاه ها می باشد. همین حالا مراکش از تیم ملی ایران جلوتر است و بازیکنان لیگی این کشور، اخیرا در رقابت های قهرمانی آفریقا به میدان رفتند و قهرمان هم شدند.

بازیکنان تیم ملی آماده نبودند

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران، بعد از یک نیمه اول فوق العاده، تیم ملی نیمه دوم بازی با الجزایر را خوب آغاز نکرد و موقعیت هایی به حریف داد. در لحظاتی که دوربین چهره کی روش را نشان می داد به خوبی پیدا بود که او نگران است و آنها که کارلوس را می شناسند می دانند او در این لحظات چه فکرهایی می کند. 

نگرانی کی روش باعث خواهد شد تا کار تیم ملی و بازیکنان سخت و سخت تر شود.کی روش قطعا در اردوی بعدی خواهان آن خواهد بود که بازیکنان را به طور کامل در اختیار داشته باشد. تیم ملی در اردیبهشت ماه اردوی قبل از جام جهانی خود را برگزار می کند و از همین حالا کاملا پیداست که نگرانی کی روش از بازی با تونس و الجزایر باعث می شود تا همه ملی پوش ها را برای این اردو بخواهد؛ چیزی که البته عادی به نظر می رسد. یکی از دلایل فراخوان بازیکنان سطح پایین آمادگی بدنی بازیکنان تیم ملی است که  شاید مهم ترین دلیل آن عدم کیفیت و تمرین مناسب در لیگ داخلی و باشگاه ها می باشد. 

همین حالا مراکش از تیم ملی ایران جلوتر است و بازیکنان لیگی این کشور، اخیرا در رقابت های قهرمانی آفریقا به میدان رفتند و قهرمان هم شدند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر