کد خبر: 42460
A

اعتراف جالب مدیرعامل استقلال/دوست نداشتیم به ذوب‌آهن بخوریم!

افتخاری می‌گوید:«در استقلال وقت سر خاراندن ندارم.»

اعتراف جالب مدیرعامل استقلال/دوست نداشتیم به ذوب‌آهن بخوریم!
دیده بان ایران : استقلال تهران موفق شد به مرحله دوم لیگ قهرمانان صعود کند و در لیگ برتر هم به دنبال نایب قهرمانی است. این تیم به فینال جام حذفی هم صعود کرده و یحمتل می‌تواند قهرمان این رقابت‌ها هم شود. سیدرضا افتخاری که تا همین چند وقت پیش شرایط سختی را در استقلال داشت، حالا در این باشگاه نفس راحتی می‌کشد. نتایج استقلال طوری بوده که فشار از روی او برداشته شده است. افتخاری در این باره توضیحاتی می‌دهد.
 
 
ممنون از شما و هواداران خوب استقلال. باید یک خسته نباشید به تیم بگویم که واقعا حرفه‌ای بازی کردند. صعود از گروهی که در آن قرار داشتیم کار راحتی نبود. العین و الهلال هر دو از بهترین‌های آسیا هستند. الریان هم هزینه گزافی کرده بود منتهی با اقتدار تیم صدرنشین صعود کردیم ولی به نظرم این گوشه‌ای از کار ماست.
 
یعنی استقلال ماموریت‌های بزرگتری دارد؟

 

بله، ما تازه ابتدای راه هستیم. انشالله در مرحله بعد بتوانیم بازی خوبی مقابل ذوب‌آهن انجام دهیم. دوست نداشتیم به این تیم بخوریم ولی حالا این اتفاق افتاده است.قلعه‌نویی تیم خوب و قدرتمندی درست کرده ولی همانطور که گفتم ما می‌خواهیم در مسابقات موفق باشیم.
 
هدف استقلال قهرمانی آسیاست. فکر می‌کنید به این هدف برسید؟

 

اگر حمایت شویم. ببینید ما از سال گذشته خیلی مشکلات داشتیم که راستش من زیاد درباره آن ها حرف نزدم. من در استقلال وقت سرخاراندن ندارم بس که مشکلات داریم. خیلی از بدهی‌های از گذشته روی دست ما ماند و اگر نمی‌دادیم به مشکلات زیادی می‌خوردیم. همین حالا هم مجبور هستیم پول طلبکاران را بدهیم. من باید حواسم به همه مسایل در باشگاه باشد.
 
به همین دلیل رابطه خوبی با رسانه‌ها ندارید. درست است؟
 
من واقعا وقت نمی‌کنم زیاد در رسانه‌ها باشم و امیدوارم که برداشت دیگری از این مسئله نشود. مجبورم به همه چیز حواسم باشد و یک روزهایی وقت کم می‌آورم. البته کم لطفی‌هایی هم می‌شود. با وجود اینکه زحمت می‌کشیم و هدفمان این است که تیم موفق باشد، متاسفانه گاهی انتقادهایی می‌شود که درست نیست.
 
استقلال در چه صورت می‌تواند قهرمان آسیا شود؟

 

فعلا که هدفمان ابتدا بردن ذوب‌آهن و صعود به مرحله بالاتر است. انشالله بعد از این بازی دوباره تیم را تقویت می‌کنیم تا با قدرت در رقابت‌ها ادامه دهیم.
 
تمدید قرارداد وینفرد شفر به کجا رسید؟
 
انشالله در سکوت و در آرامش این کار را می‌کنیم. هدفمان این است که او بماند چون تیم قدرتمندی ساخته است. مشغول مذاکره هستیم و هر اتفاقی افتاد خیلی زود رسانه‌ها را در جریان قرار می‌دهیم 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر