کد خبر: 45929
A

عزت الهی: درگیری من و بیرانوند جدی نبود

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: درگیری من و علیرضا بیرانوند اصلا جدی نبود و اینگونه اتفاقات در فوتبال دنیا کاملا طبیعی است.

عزت الهی: درگیری من و بیرانوند جدی نبود

به گزارش دیده بان ایران؛ سعید عزت الهی پس از تساوی ایران مقابل پرتغال در جمع خبرنگاران گفت: زیبایی فوتبال به قابل پیش بینی نبودن آن است و در این رشته گاهی اتفاقات نتیجه را رقم می زند. 
وی ادامه داد: بازیکنان تیم ملی در دیدار مقابل پرتغال تمام توان خود را به کار بستند تا دلم مردم را شاد کنند اما نتوانستیم به پیروزی برسیم. با وجود صعود نکردن به دور بعد مسابقات جام جهانی اما فکر می کنم می توانیم سرمان را بالا بگیریم و به کشور بازگردیم. فاصله ما با قدرت های فوتبال دنیا فقط یک امتیاز است و این نشان از توانایی ما دارد. 
هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: تلاش بازیکنان، کادرفنی و حمایت هواداران این نتایج خوب را رقم زد و امیدوارم از تجربه کسب شده در جام جهانی در مسابقات آینده به شکل خوبی بهره ببریم.
وی در خصوص درگیری لفظی با علیرضا بیرانوند اظهار داشت: درگیری خاصی نبود و در آن صحنه اگر توپ را زدم به این دلیل بود که احساس می کردم ممکن است رونالدو از پشت من به این توپ برسد. 
عزت الهی تصریح کرد: هیچ مشکل خاصی در این صحنه نبود و بیرانوند مانند برادر من است و مشکلی هم وجود ندارد. 
تیم ملی فوتبال ایران در سومین بازی خود در مرحله گروهی با کسب نتیجه مساوی یک بر یک برابر پرتغال از راهیابی به مرحله بعد بازماند. /ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر