کد خبر: 46296
A

جام‌جهانی ۲۰۱۸/ جام غول کش فعلا حریف برزیل نشد

گل‌های مهاجمان برزیل، تضمین‌کننده هفتمین حضور متوالی طلایی‌پوشان در مرحله یک‌چهارم‌نهایی جام‌جهانی بود.

جام‌جهانی ۲۰۱۸/ جام غول کش فعلا حریف برزیل نشد

دیده بان ایران : تیم‌های ملی برزیل و مکزیک از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه سامارا به قضاوت جانلوکا روکی ایتالیایی در چارچوب مرحله یک‌هشتم‌نهایی جام‌جهانی ۲۰۱۸ به مصاف هم رفتند که برزیل با برتری ۲ بر صفر برای هفتمین بار متوالی راهی یک‌چهارم‌نهایی این رقابت‌ها شد.

نیمه اول

برخلاف تصور، این مکزیک بود که بازی را بهتر آغاز کرد و با چند حمله روی دروازه آلیسون خطرساز شد، اما به گل نرسید. در ادامه درست مانند بازی ۴ سال قبل در مرحله گروهی جام‌جهانی ۲۰۱۴، حملات برزیل در نیمه اول گسترده بود، اما اوچوا، سنگربان سبز‌ها مانع گلزنی نیمار و هم‌تیمی‌هایش شد و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل ۲ تیم خاتمه یافت.

نیمه دوم

برخلاف نیمه اول، برزیل در نیمه دوم بهتر از رقیب شروع کرد و با یک سلسله پاسکاری زیبا توسط نیمار در دقیقه ۵۱ به گل دست یافت. این، دومین گل ستاره برزیل در جام بیست و یکم بود. مکزیک به قصد جبران چند حمله ترتیب داد، اما گاهی ضدحملات برزیل خطرناک‌تر نشان می‌داد؛ هر چند حملات‌شان ثمری نداشت و آن سمت هم اوچوا اجازه گلزنی بیشتر را به طلایی‌پوشان نمی‌داد. در نهایت برزیل با حرکتی مشابه گل اول توسط فرمینوی تازه‌وارد در دقیقه ۸۸ به گل دوم رسید. طلایی‌پوشان در نهایت به پیشروی جسورانه تیم شجاع و قدرتمند مکزیک پایان دادند و ضمن هفتمین حضور متوالی در جمع ۸ تیم برتر دنیا، یاران چیچارتو را از جام بیرون انداختند.

در این دیدار کاسمیرو و لوئیز از برزیل و هررا، گوادرادو و سالسدو از مکزیک کارت زرد گرفتند که با این حساب کاسمیرو بازی بعدی تیمش را از دست داد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر