کد خبر: 47256
A

شفر: درخواست ما تغییر زمان بازی بود

سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید تقاضای این باشگاه برای بازی با پرسپولیس تغییر زمان آن بوده و نه لغو مسابقه.

شفر: درخواست ما تغییر زمان بازی بود
به گزارش دیده بان ایران؛ وینفرد شفر درباره تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره سوپر جام گفت: من از این تصمیم متعجبم. همه می دانند این فصل به خاطر جام جهانی و جام ملتها بسیار فشرده است و به دلیل همین فشردگی، عملکرد همه تیمهای لیگ و دستیابی آنها به اهدافشان تحت تاثیر قرار می گیرد. لیگ زودتر از زمان معمول آغاز می شود که این موضوع قابل تغییر نیست و زمانی که برای سوپرکاپ اعلام شد هم اصلا زمان مناسبی نبود.

 

سرمربی استقلال تاکید کرد: ما به همین دلیل با حامی مالی خود صحبت کردیم تا به ما کمک کنند برای تعویق این دیدار، ما با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ صحبت کردیم و به صورت رسمی هم درخواست خود جهت تعویق این مسابقه را برایشان ارسال کردیم. حالا باشگاه مرا مطلع کرد که مسابقه لغو شده و ناگهان خبر این بود که ما انصراف داده ایم و پرسپولیس برنده شده!

 

او افزود: همه می دانند دربی چه اهمیتی دارد و دلیل ما برای تعویق این مسابقه، اهمیت شرایط دو تیم به عنوان نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان وهمین طور تیم ملی ایران بوده است. می دانم که همه هواداران استقلال و پرسپولیس در یک موضوع متحد هستند که 2 دربی رفت و برگشت در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند. فکر می کنم این مورد نظر فدراسیون و سازمان لیگ هم باشد امیدوار بودم از این هدف بسیار خوب حمایت کنند.

 

سرمربی استقلال اضافه کرد: من نمی دانم شاید این نتیجه یک اشتباه یا سو تفاهم بوده زیرا ما تقاضای تعویق بازی را داشتیم و حالا میگویند استقلال درخواست لغو بازی را داشته و بازنده شده است! حتی ما می توانیم سوپرکاپ را با حمایت اسپانسر مشترکمان و در زمانی دیگر در اروپا برگزار کنیم زیرا هزاران هواداران استقلال و پرسپولیس در خارج از ایران و اروپا می توانند تیمهای محبوبشان را از نزدیک ببینند. ما به این تصمیم اعتراض داریم و آن را نمی پذیریم.

 

سازمان لیگ و فدراسیون شماره مرا دارند و می توانند هر زمانی از شب و روز با من تماس بگیرند برای تعویق این بازی. به عنوان نماینده استقلال، من و همه اعضای تیم به همه هواداران استقلال در همه دنیا سلام می رسانیم.

 

شفر در پایان گفت: فقط یک نکته جالب برای من هست و آن هم اینکه تیم خونه به خونه حریف ما در فینال حذفی رسما نامه داد و گفت که بازی نمی‌کنند و خیلی‌ها تلاش کردند تا آن بازی برگزار شود. آن زمان این نامه انصراف مهم نبود ولی الان نامه درخواست تعویق بازی از سوی ما به منزله انصراف تلقی شده است؟! منطقی این بود که نامه رسمی ما را رسما با یک نامه جواب می‌دادند و می‌گفتند که نمی توانیم تاریخ دیگری برای سوپرکاپ پیدا کنیم.

 

منبع: سایت باشگاه استقلال

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر