کد خبر: 47935
A

مشکل بزرگ سرمربی پرسپولیس با جای خالی وحید امیری

امیری فصل قبل در اکثر بازی‌ها ۹۰ دقیقه برای سرخپوشان به میدان رفته بود و این فصل جایش خالی است. برانکو برای پدیده از عالیشاه به جای او در ترکیب اصلی استفاده کرد. امید عالیشاه ۶۷ دقیقه در این پست بازی کرد و بعد از آن با منشا تعویض شد تا این بار سیامک نعمتی هافبک چپ جدید پرسپولیس باشد.

مشکل بزرگ سرمربی پرسپولیس با جای خالی وحید امیری

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ وحید امیری وینگر چپ فصل گذشته پرسپولیس که جایزه بهترین بازیکن لیگ برتر را هم دریافت کرد، به ترابوزان اسپور ترکیه پیوست و برانکو را در یک چالش بزرگ برای پر کردن جایش در تیم قرار داد. امیری فصل قبل در اکثر بازی‌ها ۹۰ دقیقه برای سرخپوشان به میدان رفته بود و این فصل جایش خالی است. برانکو برای پدیده از عالیشاه به جای او در ترکیب اصلی استفاده کرد. امید عالیشاه ۶۷ دقیقه در این پست بازی کرد و بعد از آن با منشا تعویض شد تا این بار سیامک نعمتی هافبک چپ جدید پرسپولیس باشد.

نعمتی هم تنها ۱۲ دقیقه در این پست بازی کرد و برانکو تصمیم گرفت او را هم تعویض کند تا شایان مصلح سومین بازیکنی باشد که برای پر کردن جای وحید امیری به میدان می‌رود. به مصلح هم تنها ۱۱ دقیقه به علاوه وقت‌های اضافه بازی رسید تا اهمیت حضور امیری در پرسپولیس بیشتر مشخص شود و این در حالی بود که بشار رسن ۸۹ دقیقه به جای فرشاد احمدزاده بازی کرد و تنها به دلیل وقت تلف کردن تعویض شد. جای فرشاد به راحتی در بازی با پدیده پر شد، اما جای امیری به این سادگی‌ها پر نمی‌شود و حالا بهتر درک می‌کنیم که چرا برانکو اصرار داشت امیری بماند و هنوز او نرفته، برای جذب ترابی اقدام کرد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر