کد خبر: 49204
A

"آستین بلند پوش های" لیگ برتر فوتبال چه کسانی هستند؟!

با اینکه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، منع کردن بازیکنان لیگ برتری از نمایش خالکوبی‌ها را تایید نکرده اما تصاویر منتشر شده از هفته چهارم این رقابت‌ها نشان می‌دهد که بازیکنان دارای خالکوبی، دست‌های خودشان را پوشانده‌اند.

"آستین بلند پوش های" لیگ برتر فوتبال چه کسانی هستند؟!

به گزارش دیده بان ایران، پس از پایان هفته سوم لیگ برتر، اخباری مبنی بر منع کردن بازیکنان توسط کمیته اخلاق برای نمایش خالکوبی‌هایشان منتشر شد که این اخبار توسط این کمیته تایید یا تکذیب نشد. با این حال اشکان دژاگه کاپیتان دوم تیم‌ملی فوتبال که در بازی‌های ملی و تا پایان هفته سوم لیگ برتر بدون مشکل و بدون پوشیدن لباس آستین بلند در زمین بازی حاضر می‌شد، در آستانه بازی هفته چهارم تراکتورسازی مقابل سایپا با انتشار تصویری از دست‌های خالکوبی شده‌اش در اینستاگرام از ناملایماتی که در بدو ورود به لیگ برتر فوتبال ایران با او شد، گلایه کرد.

نکته‌ای که در پست اینستاگرامی اشکان دژاگه وجود دارد، سوالی است که او مطرح می‌کند؛ "آیا من بی احترامی کردم که دارم فقط فوتبال بازی می‌کنم و مردم ممکنه تتوهای منو ببینن؟" همین سوال نشان می‌دهد که فشارهایی بابت خالکوبی‌های دژاگه به کاپیتان دوم تیم‌ملی وارد شده است.

با این که کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال خبر منع بازیکنان برای نمایش خالکوبی‌هایشان در زمین فوتبال را تایید نکرد اما با نگاهی به تصاویر بازی‌های هفته چهارم لیگ برتر می‌توان به دو نتیجه رسید؛ یا این بازیکنان با دریافت حکمی مجبور به پوشاندن خالکوبی‌هایشان شده‌اند یا بازیکنان از ترس کمیته اخلاق و محرومیت‌های احتمالی تصمیم به پوشاندن خالکوبی‌هایشان گرفته‌اند.

نکته جالب درباره این تصاویر این است که محسن بنگر، بازیکن پارس جنوبی که روی نیمکت ذخیره حضور داشت و به میدان هم نرفت، خالکوبی‌هایش را پوشانده بود.

در ادامه تصاویری از بازی‌های هفته چهارم و سپس هفته سوم لیگ برتر مشاهده می‌کنید که نشان می‌دهد بازیکنانی که خالکوبی داشتند، خالکوبی‌هایشان را پوشانده‌اند.

هفته چهارم

اشکان دژاگه بازیکن تراکتورسازی
آنتونی استوکس بازیکن تراکتورسازی
مارکوس نویمایر بازیکن استقلال
محسن بنگر بازیکن پارس جنوبی

هفته دوم و سوم

اشکان دژاگه در بازی هفته سوم مقابل استقلال
آنتونی استوکس در بازی هفته دوم مقابل نساجی
مارکوس نویمایر در بازی هفته سوم مقابل تراکتورسازی

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر