کد خبر: 4935
A
روز مربی را به صورت ویژه به بهمن صالح‌نیا تبریک می‌گویم

پورغلامی: از خرید منشا خوشحال هستیم/ تعطیلات لیگ خوب نیست اما تیم ملی برای ما مهم است

مربی تیم فوتبال پیکان گفت: از خرید بازیکنی مثل گادوین منشا خوشحالیم؛ چراکه او ضربات آخر را خوب می‌زند.

پورغلامی: از خرید منشا خوشحال هستیم/ تعطیلات لیگ خوب نیست اما تیم ملی برای ما مهم است

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران,پورغلامی در گفت و گو با رسانه ها خبر داد:  ما برای 3 امتیاز به تبریز رفته بودیم و بازیکنان در طول هفته عالی تمرین کرده بودند. البته ما شروع خوبی نداشتیم و یک گل خوردیم، اما در ادامه رفته رفته بازی را در دست گرفتیم و توانستیم به گل‌های بعدی برسیم، البته نباید از حق گذشت؛ چراکه ماشین‌‌سازی هم چند موقعیت خوب روی دروازه ما داشت، یکی‌، دو صحنه هم توپ به دروازه ما برخورد کرد، اما با این همه ما مستحق 3 امتیاز بودیم و با این 3 امتیاز در جدول به آسایش تقریبی رسیدیم. به نظرم این 3 امتیاز کمک کرد تا شخصیت تیمی ما بهتر شود.

وی درباره حضور پیکان در جام حذفی و بازی این هفته این تیم مقابل آلومینیوم اراک ادامه داد: نگاه ما به جام حذفی بسیار جدی است و می‌خواهیم به فینال مسابقات صعود کنیم،‌البته بازیکنان امروز استراحت می‌کنند و از فردا به صورت جدی پیگیر تمرینات خواهیم بود. ما به بازیکنان تذکرات لازم را داده‌ایم و آنها از اهمیت جام حذفی آگاه هستند.

مربی تیم پیکان درمورد تعطیلات لیگ و آسیب‌های احتمالی که بازیکنان از این تعطیلات مکرر می‌بینند، افزود: قطعاً تعطیلات لیگ و اینکه تیم‌ها 3 بازی کنند و تعطیل شوند، به سود هیچ باشگاهی نخواهد بود، اما اگر این تعطیلات به سود تیم ملی است که ما پذیرای آن هستیم. شما ببینید در هفته‌های اول و دوم لیگ بازی‌ها کم‌گل بود، اما در هفته سوم تعداد گل‌ها بالا رفت، اما لیگ تعطیل شد و هر بار که لیگ با تعطیلی روبرو شد، این اتفاق افتاد. به طور مثال هفته هشتم و نهم لیگ تعداد گل‌ها کم بود اما در هفته دهم این شرایط بهتر شد، هرچند که لیگ دوباره با تعطیلی روبرو شد. قطعاً تعطیلی زیاد به لیگ ضربه می‌زند اما برای همه ما تیم ملی مهم است و اگر با این شرایط تیم ملی به جام جهانی می‌رود، ما با این موضوع مشکلی نداریم.

پورغلامی اظهار داشت: ما در تعطیلات لیگ دو بازی در جام حذفی خواهیم داشت و خوشبختانه در کوران بازی‌ها قرار داریم، اما به هر حال شرایط بازی در لیگ با شرایط بازی در جام حذفی کاملاً متفاوت است. 

وی در خصوص عملکرد خوب منشا بازیکن خارجی پیکان افزود: او زحمات سایر بازیکنان را تبدیل به گل می‌کند. منشا بازیکنی است که ضربات آخر را خوب می‌زند و قطعاً هفته به هفته بهتر خواهد شد. باید بگویم ما از خرید چنین بازیکنی خوشحالیم.

مربی تیم پیکان در پایان درباره 8 آبان که روز مربی است، تصریح کرد: من این روز را به همه مربیان و همکارانم که زحمت می‌کشند تبریک می‌گویم. اگر تیم ملی خوبی داریم به دلیل این است که مربیان در لیگ زحمت می‌کشند. همچنین جا دارد از بهمن صالح‌نیا پیشکسوت فوتبال انزلی که مرا به فوتبال معرفی کرد، تشکر ویژه‌ای داشته باشم و از همین طریق قدردان زحماتش هستم.

 

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر