کد خبر: 4965
A

عابدینی: هیچکس دشمن کی روش نیست/ با او رفیق نبودم که آشتی کنم!

رئیس کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه کارلوس کی‌روش باید باور کند که هیچکس دشمن او نیست، به جلسه‌اش با سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اشاره کرد و گفت: قرار شد از تیم ملی حمایت کنیم.

عابدینی: هیچکس دشمن کی روش نیست/ با او رفیق نبودم که آشتی کنم!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران ، امیر عابدینی در حاشیه جلسه امروز با کارلوس کی‌روش گفت: مسائل و مشکلاتی وجود دارد که کی‌روش باید به آن باور پیدا کند تا حل شود. یکی از این باورها این است که هیچکس دشمن کی روش نیست. او اینگونه تصور می کند که ما حساب شده دشمن او هستیم. من در هیچ تیمی نیستم که علیه کی روش باشم.

وی درباره اینکه کی‌روش روز پنجشنبه در فدراسیون فوتبال حضور یافته و گفته بود عابدینی شهامت ندارد، افزود: بگذارید بگوید. چنین چیزی نبوده. من اصلا دعوت نبودم که به فدراسیون بروم.

سرپرست کمیته اقتصادی فدراسیون درباره جزئیات جلسه اش با کی روش، گفت: ما مفصل و درباره همه چیز با کی‌روش صحبت کردیم.

عابدینی درباره نتیجه جلسه با کی روش، تاکید کرد: نتیجه این شد که حمایت کنیم تا تیم ملی جلو برود.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا با کی روش آشتی کرده یا خیر، گفت: بحث قهر و آشتی نداریم. ما با هم رفیق نبودیم که آشتی کنیم! وی برای تیم ملی و ما هم برای کل فوتبال کار می کنیم.

سرپرست کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال در ادامه درباره فسخ قرارداد اسپانسر سابق تیم ملی فوتبال و اینکه فدراسیون باید ۱۰ میلیارد تومان به خاطر شکایت این شرکت غرامت بدهد، گفت:  این ۱۰ میلیارد را از کجا آوردید؟ ما هم شکایت کرده ایم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر