کد خبر: 49692
A

حمله تند پیشکسوت استقلال به شفر: مربیگری به شال گردن انداختن نیست

هافبک راست اسبق استقلال انتقاد تندی نسبت به نمایش این تیم در بازی با السد دارد.

حمله تند پیشکسوت استقلال به شفر: مربیگری به شال گردن انداختن نیست

به گزارش دیده بان ایران به نقل از ورزش سه؛ محمد نوازی گفت: بازی به هرحال بازی خوبی نبود.السدی ها خیلی بهتر بودند و توانستند بازی را ببرند.

او ادامه داد: هر بازیکنی یک روز خوب است و یک روز بد می شود به بازیکنان باید حق داد؛ اما موضوع بد اینجا است که استقلال هیچ برنامه ای نداشت. هواداران هم حق دارند. 80 هزار نفر آمده بودند بازی را ببریم ولی یک بازی بدون برنامه را شاهد بودیم.

هافبک راست سابق استقلال در ادامه در مورد بازی بی برنامه این تیم می گوید: یک زمان وقتی تیمی به آزادی می آمد 3 گل خورده برای خودش کنار گذاشته بود ولی استقلال دیروز کاملا بی برنامه بازی کرد و اصلا هدفی برای رسیدن به گلزنی دنبال نمی کرد.

وی افزود: تیم ها حرفه ای شده اند و با برنامه بازی می کنند ولی متاسفانه استقلال هیچ برنامه ای نداشت. کادرفنی استقلال باید عذرخواهی کنند چون دیروز هیچ برنامه ای برای پیروزی نداشتند. بالای 10 پاس به عقب دادیم و فکر می کنم این موضوع یعنی میلی به پیروزی نداشتیم.

نوازی در ادامه با انتقاد از عملکرد شفر هم گفت: شفر باید به فکر تیم باشد و نباید فکر کند استقلال یک تیم عادی است. مربیگری اینطور نیست که از یک جای دنیا بیایی، یک شال بر گردنت بیندازی و بگویی من استقلالی هستم بلکه باید برای تیم وقت بگذاری. آقای شفر باید جوابگو این نتیجه باشد و از هواداران عذرخواهی کند. من روز اول هم گفتم شفر گزینه خوبی نیست و خیلی ها گفتند چون با منصوریان و مظلومی کار کرده ام این حرف ها را می زنم. هواداران از گل خوردن ناراحت نیستند ولی اینکه بازی بد ببینی ناراحت کننده تر است. ما با فولاد هم خوب بازی نکردیم و تیم ضعف تاکتیکی دارد.

مدافع راست سابق استقلال می گوید از همان شروع بازی مشخص بود این تیم برنامه ای برای پیروزی ندارد: وقتی در شروع بازی بازیکنان به جای حمله کردن یک توپ ساده از دست می دهند مشخص است برنامه ای وجود ندارد. شروع بازی با یک بازی خوب و استارت خوب است ولی ما چنین چیزی از بازیکنان استقلال ندیدیم.

نوازی در مورد نمایش ضعیف غفوری به عنوان یکی از ستاره های فصل گذشته استقلال گفت: وقتی یک نفر در تیم بد بازی می کند، این موضوع دست به دست هم می دهد تا 11 نفر بد بازی کنند. از وریا نمی شود توقعی داشت چون توپی به او نرسید ضمن اینکه توپی برای تبریزی هم ارسال نشد. فرشید باقری به عنوان بازیکن مرکز زمین اصلا خوب نبود. وقتی یک نفر خوب نباشند از نمایش مهدی رحمتی خراب می شود تا بازیکنان جلوی زمین.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر