کد خبر: 5006
A
همه دنیا کاراته ایران را تحسین کردند

مهدی‌زاده: خوشحالم پرافتخارترین کاراته‌کا هستم/خوشحالی مردم برایم مهم‌تر است

دارنده نشان طلای مسابقات جهانی اتریش گفت: از اینکه پر‌افتخارترین کاراته‌کای ایران هستم خیلی خوشحالم، اما من سرباز تیم ملی هستم و خوشحالی مردم برایم مهم‌تر است.

مهدی‌زاده: خوشحالم پرافتخارترین کاراته‌کا هستم/خوشحالی مردم برایم مهم‌تر است

طبق گزرش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران , میرمهدی زاده پس از کسب مدال طلای مسابقات جهانی اتریش گفت : همیشه مسابقات جهانی در بالاترین سطح فنی ممکن و با حضور بهترین کاراته کاهای دنیا برگزار می شود که هیچ کدام از حریفان را نباید دست کم گرفت. برای رسیدن به خوش رنگ ترین مدال جهانی راهی اتریش شده شدم و از مسابقه اول کارم را شروع کردم.

دارنده نشان طلای 2012 پاریس در ادامه صحبت های خود عنوان کرد: از همان ابتدا که نتیجه گرفتم روحیه ام دوچندان شد و برای شکست حریفان بعدی انگیزه ام دوبرابر شد و تا به فینال راه پیدا کردم و خوشبختانه برای دومین بار روی سکوی قهرمانی جهان ایستادم. یک بار در مسابقات جهانی پاریس و دومین بار هم در اتریش.

مهدی‌زاده در مورد شکست نماینده هلند و گرفتن انتقام شکست مسابقات جهانی آلمان گفت: نماینده هلند در مسابقات آلمان باعث شد تا به مسابقات فینال 2014 نرسم. اتفاق مسابقات جهانی آلمان باعث شده تا انگیزه چند برابر شود و امسال با ارائه یک مبارزه برتر و قاطعانه مقابل او در بازی نهایی پیروز شده و مدال طلا را از آن خود کردم.

دارنده نشان برنز مسابقات جهانی آلمان در ادامه خاطرنشان کرد: شب تاسوعا در قم به هیئت رفتم و از حضرت ابوالفضل(ع) خواستم در رقابتهای جهانی اتریش کمکم کند تا بتوانم مزد زحمات خود را بگیرم و معتقدم روی تاتامی اتریش نیز در تمام مسابقات کمک و مدد ایشان بود که موفق شدم به هدفم برسم.

وی در پاسخ به این سوال که چه حسی داری حالا که در کاراته تاریخ ساز شده ای گفت: از اینکه پرافتخارترین کاراته‌کای ایران شدم خیلی خوشحالم، اما من سرباز تیم ملی هستم و خوشحالی مردم برایم مهم است. امروز خوشحالم ازاینکه شرمنده مردم نشدم. امیدوارم در مسابقات جهانی دوره بعدی و بازیهای آسیایی دوباره دل مردم را شاد کنم

مهدی زاده در ادامه صحبت های خود گفت: همه ما برای رسیدن به یک موفقیت بزرگ و ماندنی در تاریخ کاراته ایران هم قسم شده بودیم. خیلی خوشحالم که به این موفقیت رسیدیم. این نتیجه گویای همه چیز است و دیگر نیازی نیست از آن صحبت کنیم. همه دنیا کاراته ایران را تحسین کردند. ما توانایی کاراته ایران را به دنیا نشان دادیم که این برای ما بسیار باارزش است.

دارنده نشان طلای مسابقات جهانی اتریش عنوان کرد: ما برای رسیدن به این مهم نزدیک به شش ماه در اردوی تیم ملی تمرین کردیم و طبق برنامه کادر فنی پیش رفتیم. همه اعضا کادرفنی در این موفقیت بزرگ سهیم هستند و واقعا برای ما زحمات زیادی کشیدن. خوشحالم که مزد زحمات مربیان بی ثمر نبود. دباغیان هم مربی بنده بوده و او یک مربی زحمت کش و سازنده است. من مدیون زحمات و تلاشهای ایشان هستم که واقعا جای وی در اتریش خالی بود.

 تیم ملی کاراته ایران با حضور در بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان در بخش مسابقات انفرادی از 5 فرصت؛ دو مدال طلا و دو برنز کسب کرد. لازم به ذکر است که تیم ملی کومیته تیمی مردان امروز در فینال به مصاف تیم ملی ژاپن خواهد رفت.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

ارسال نظر