کد خبر: 5028
A

عزیزی از قرارداد یک پرسپولیسی شاخ درآورد

مدیرفنی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: با توجه به مشکلات مالی باشگاه، روند انتخاب سرمربی به نیم فصل موکول شد.

عزیزی از قرارداد یک پرسپولیسی شاخ درآورد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران ، خداداد عزیزی درباره روند انتخاب سرمربی سیاه‌جامگان اظهار داشت: فکر نمی‌کنم با شرایطی که باشگاه دارد، بتوانیم سرمربی انتخاب کنیم. شاید با همین ترکیب ادامه دهیم و دو سه نفر به کادرفنی فعلی اضافه کنیم تا نیم‌فصل برسد. خودم هم بالای سر تیم به عنوان مدیرفنی حضور دارم.

 

وی افزود: با توجه به مشکلات مالی باشگاه و هزینه‌های سنگین، ممکن است با انتخاب سرمربی به دردسر بیفتیم. به همین دلیل تصمیم گرفته‌ایم تا جایی که امکان دارد، انتخاب سرمربی را به نیم فصل موکول کنیم. ما مربی دروازه‌بان‌ها و بدنساز نداریم و سعی می‌کنیم از پیشکسوتان ابومسلم برای کمک به سیاه‌جامگان استفاده کنیم.

 

مدیرفنی تیم فوتبال سیاه‌جامگان در خصوص جدایی حمید علی‌عسگر و محمدرضا خانزاده از سیاه‌جامگان گفت: علی‌عسگر و خانزاده از تیم جدا شده و دیگر جایی در بین ما ندارند. وقتی قرارداد علی‌عسگر را شنیدم، شاخ در آوردم. یکی از بندهای قرارداد او این بود که در صورت جدایی فرهاد کاظمی، می‌تواند از سیاه‌جامگان جدا شود. مگر می‌‌شود لیونل مسی قراردادی ببندد که در صورت رفتن گواردیولا از بارسلونا جدا می‌شود! این چه قانونی است که گذاشته‌اند؟

 

عزیزی ادامه داد: متأسفانه باشگاه چنین قراردادی بسته است، اما بازیکن چطور به خودش اجازه داده که چنین قراردادی ببندد؟ زمانی که می‌خواستم قراردادی ببندم، به یاد ندارم که در مورد رقم صحبت کرده باشم. می‌توانید از فیروز کریمی بپرسید که در بهمن بازی می‌کردم، چطور قرارداد بستم. در آلمان هم مدیربرنامه‌هایم قراردادم را امضا کرد. وقتی به ایران برگشتم، همایون شاهرخی از من خواست با پاس قرارداد ببندم. از آجورلو بپرسید که آیا قرارداد سه ساله من با پاس سفید بود یا نه.

 

وی گفت: با شرایطی که الان داریم، چند سال دیگر بازیکن آپشنی به قراردادش اضافه خواهد کرد که در صورت اینکه وسط بازی دستشویی نرود، ۳۰ میلیون تومان اضافه بگیرد! بازیکنی در ایران حاضر است با ۲۰۰ میلیون تومان قرارداد ببندد، اما با دلال‌بازی و رقابت کاذب تیم‌ها قراردادش به یک‌باره یک میلیارد تومان می‌شود. مگر احمد عابدزاده و کریم باقری هستید که بخواهید چنین قراردادی ببندید؟

منبع : تسنیم

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر