کد خبر: 50438
A

تهدید نصیرزاده به رسواکردن فیروز کریمی!

کریمی خیلی چیزها نزد من دارد که می‌توانم بگویم. اگر عذرخواهی نکند فردا صبح که از خواب بیدار شد می‌بیند که من خیلی چیزها را در مورد او گفته‌ام، چیزهایی که فکرش را هم نمی‌کند. ما او را در تبریز کنترل کرده بودیم!


تهدید نصیرزاده به رسواکردن فیروز کریمی!

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ هوشنگ نصیرزاده درباره صحبت‌های فیروز کریمی علیه او و اینکه گفته بود «نصیرزاده کار مادر ناصرالدین‌شاه را انجام داده است» گفت: فیروز کریمی باید امروز یا فردا با من تماس بگیرد و از من و هواداران تبریزی عذرخواهی کند، در غیر اینصورت چیزهایی زیادی از او می‌دانم که همه آنها را خواهم گفت. بعد از آن هم خیلی از مسائل را به مقامات فدراسیون فوتبال انتقال خواهم داد.

وی افزود: کریمی اگر عذرخواهی نکرد، منتظر افشاگری من باشد. این صحبت‌ها مربوط به خودش و اتفاقاتی که برای او افتاده است. اگر عذرخواهی نکند،‌ تمام چیزهایی که باعث رفتن او از تبریز شد را تک به تک می‌گویم. کریمی خیلی چیزها نزد من دارد که می‌توانم بگویم. اگر عذرخواهی نکند فردا صبح که از خواب بیدار شد می‌بیند که من خیلی چیزها را در مورد او گفته‌ام، چیزهایی که فکرش را هم نمی‌کند. ما او را در تبریز کنترل کرده بودیم!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر