کد خبر: 50516
A

جواد نکونام: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است/با این قیمت دلار ترجیح می‌دهیم بازیکن خارجی نگیریم

سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری تیمش قبل از بازی با پرسپولیس گفت: «این باعث افتخار است که با پرسپولیس بازی می‌کنیم.»

جواد نکونام: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است/با این قیمت دلار ترجیح می‌دهیم بازیکن خارجی نگیریم

به گزارش دیده بان ایران؛ جواد نکونام سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس درباره این بازی صحبت کرد.

حالا این شانس را داریم که مقابل تیم های خوب لیگ بازی کنیم

ابتدا به خاطر تاخیر عذرخواهی می کنم.درباره بازی هم باید بگویم که خوشحال هستیم جلوی پرسپولیس بازی می کنیم.پس از سال ها دوری از لیگ برتر این یک آرزو برای نساجی و مردم مازندران بود که در لیگ برتر باشند.ما حالا این شانس را داریم که مقابل تیم های خوب لیگ برتر مان بازی کنیم.امیدوارم بازی خوب همراه با نتیجه برای ما باشد.

جاسوس در تمرین نساجی
در این مورد بحثی ندارم.خیلی ها می توانند بیایند تمرین ما را نگاه کنند.من با این چیزها غریبه نیستم.در همه جای دنیا و حتی در تیم های بزرگ از این اتفاق ها می افتد.اگر من هم بتوانم از سایر تیم ها اطلاعات کسب می کنم.در جام جهانی انگلیسی ها آنحصار مخصوص دور زمین را بالاتر بردند تا کسی تمرینات شان را نبیند.همه جای دنیا از این اتفاقات می افتد.من باید زرنگ باشم که اجازه ندهم این اتفاق ها بیفتد.در هر صورت مشکلی نیست.

حاضر نیستیم منافع هیچ تیم ایران در آسیا به خطر بیفتد،حتی پرسپولیس
ما گفته بودیم که در هر تاریخی که پرسپولیسی ها بخواهند با آنها بازی می کنیم.چون اصلا دوست نداریم هیچ تیم ایرانی در آسیا ضربه بخورد.

نساجی بیشترین ضرر را کرده است
بیشترین ضرر را از داوری ها تا اینجای کار نساجی کرده است.این را خود داورانی که بازی های ما را قضاوت کرده اند و کمیته داوران هم می دانند.در بازی با تراکتورسازی پنالتی و اخراج را نگرفتند اما باز مشکلی نیست و ما به سلامت داوران مان اطمینان داریم.می دانیم که آنها انسان هایی هستند که اشتباهات شان سهوی است.کرمانشاهی هم داور خوبی است و من کلا مشکلی ندارم.ایشان داور خوبی هستند.

پرسپولیس همیشه پرسپولیس است
شک نداشته باشید که نمی شود با یکی دو بازی اخیر پرسپولیسی ها را قضاوت کرد.انها همیشه پرسپولیس هستند.هم خودشان بزرگ هستند و هم هواداران بزرگی دارند.ما نقاط ضعف و قوت آنها را بررسی کرده ایم.انشاءالله که یک روز خوب برای ما رقم بخورد و بتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.می دانیم که خط حمله و هافبک آنها خطرناک هستند و رو به جلو خیلی خوب بازی می کنند.شرایط در بازی فردا برای ما سخت است اما برای اینکه ثابت کنیم لیاقت حضور در لیگ برتر را داشتیم می خواهیم بهترین باشیم.لیگ برتر یک چیز را کم داشت و آن هواداران پر شور نساجی هستند که فردا در ورزشگاه حضور خواهند داشت.

من و بازیکنان نساجی خوشبخت هستیم
این باعث افتخار و البته خوشبختی ما است که در هر شهری که می رویم هواداران ما هم به آنجا می آیند و ما را تشویق می کنند.خدا را شکر که هواداران نساجی همواره مورد تشویق فدراسیون قرار گرفته اند.این برای من و بازیکنانم افتخار بزرگی است.

با این قیمت دلار ترجیح می دهیم بازیکن ایرانی بگیریم
بازیکن خوب خارجی باید بیاید و در تمرینات نساجی تسست بدهد.آن بازیکنانی هم که آمدند و رفتند مورد تایید ما قرار نگرفتند و دور از انتظار بودند.با این قیمت دلار هم ترجیح می دهیم یا بازیکن ایرانی بگیریم و یا کیفیت بازیکنانی که داریم را ارتقا ببخشیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر