کد خبر: 5097
A
ستاره ایرانی فرشته نجات آلکمار از بحران

شب درخشان جهانبخش در کیوسرا

در آخرین دقایق بازی سازنده تک گل سه امتیازی تیمش شد تا با همین عملکرد فرشته نجات آلکمار از بحران لقب بگیرد.

شب درخشان جهانبخش در کیوسرا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،  بعد از چند هفته ناکامی و سقوط در جدول رده بندی، آلکمار نیاز مبرم به برد برابر دن هاگ داشت تا دوباره شانس بازگشت به جمع مدعیان و صدرنشینان جدول را داشته باشد؛ اما بازیکنان آلکمار مقابل میزبان خود در ورزشگاه کیوسرا هر چه زدند به در بسته خوردند تا بالاخره هنر ستاره ایرانی به فریادشان رسید تا به سه امتیاز شیرین برسند.

 

 

علیرضا جهانبخش، وینگر راست آلکمار در تکمیل بازی درخشان خود در نیمه دوم بازی در دقیقه 87 با فراری دیدنی از جناح راست سانتری زمینی ارسال کرد تا موهرن، مهاجم تازه نفس این تیم تنها با یک بغل پا قفل دروازه میزبان را باز کرده و سه امتیاز به ارزش طلا را برای آلکمار به ارمغان آورد. گلی که تنها روی هنر ملی پوش ایرانی ساخته شد تا تیم هلندی از بحران نجات پیدا کرده و به رده پنجم جدول بازگردد.

 

 

جهانبخش در حالی درخشید و فرشته نجات تیمش شد که با توجه به غیبت در کاروان اعزامی آلکمار به سرزمین های اشغالی، می تواند برای بازی حساس هفته آینده لیگ هلند برابر آژاکس آمستردام به خوبی استراحت کند و با انگیزه های دو چندان، خود را برای مصاف با معروف ترین تیم هلند آماده کند؛ جدالی که همواره برای علیرضا انگیزه های خاصی دارد.

 

 

ون دن بروم، سرمربی آلکمار، با تمجید از نمایش شاگردانش در نیمه دوم بازی با دن هاگ گفت: «واقعا حیف بود اگر ما با آن نمایش دیدنی در نیمه دوم به گل نمی رسیدیم و دست خالی زمین را ترک می کردیم. به نظرم این برد روحیه را به اردوی تیم ما در آستانه مصاف با مکابی تل آویو و آژاکس بازگرداند تا با خیالی آسوده برای این دو بازی سرنوشت ساز آماده شویم».

 

 

علیرضا جهانبخش بعد از بازی هفته آینده برابر آژاکس جهت حضور در اردوی تیم ملی، آلکمار را ترک خواهد کرد. آمادگی خوب این بازیکن می تواند نوید بخش روزها و نمایش های دیدنی اش با پیراهن ایران در مقدماتی جام جهانی باشد.

 

 

 

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر