کد خبر: 5136
A

تیم فوتبال راه آهن از جام حذفی کنار کشید

تیم فوتبال راه آهن که هم اکنون در لیگ یک فوتبال(جام آزادگان)‌حضور دارد، به دلیل مشکلات مالی از جام حذفی کنار کشید.

تیم فوتبال راه آهن از جام حذفی کنار کشید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، تیم فوتبال راه آهن که پیش از این قرار بود در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال به مصاف نفت و گاز گچساران برو از ادامه رقابت های جام حذفی کنار رفت.

به این ترتیب تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با صعود بدون دردسر به مرحله یک هشتم نهایی، ‌حریف پیروز دیدار فولاد خوزستان و فولاد یزد خواهد شد.

حسین رشیدی مدیرعامل باشگاه راه آهن روز دوشنبه با تایید این خبر افزود: به دلیل مشکلات مالی که باشگاه راه آهن دارد و همچنین به دلیل استراحت به بازیکنان در تعطیلات لیگ فوتبال، از جام حذفی بیرون رفتیم.

وی با اشاره به اینکه مدیریت باشگاه علاقه به ادامه حضور این تیم در جام حذفی فوتبال داشت، گفت: صحبت هایی با مهدی پاشازاده سرمربی تیم در این خصوص صورت گرفت و مشکلات مالی بازیکنان به مدیریت انتقال داده شد. برهمین اساس برای تجدید روحیه آنها و تلاش برای پرداخت مطالباتشان، در جام حذفی فوتبال حضور نخواهیم داشت.

مدیر عامل باشگاه راه آهن در خصوص اینکه آیا این تیم دوباره به لیگ برتر فوتبال باز خواهد گشت؟ گفت: به زعم گفته بیشتر کارشناسانی که از آنها مشاوره می گیرم، تیم فوتبال در رقابت های لیگ دسته یک نمایش قابل قبولی از خود نشان داده است و امیدواریم با تلاش بازیکنان و بر طرف شدن مشکلات مالی، به لیگ برتر فوتبال صعود کنیم.

تیم فوتبال راه آهن هم اکنون با 17 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی لیگ دسته یک(جام آزادگان) حضور دارد.

منبع: ایرنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر