کد خبر: 51662
A

نصب دوربین‌های جدید در ورزشگاه آزادی/ تدابیر یگان ویژه برای برقراری امنیت در ورزشگاه‌ها

فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ تدابیر در نظر گرفته شده برای برقراری امنیت در ورزشگاه‌ها را تشریح کرد.

نصب دوربین‌های جدید در ورزشگاه آزادی/ تدابیر یگان ویژه برای برقراری امنیت در ورزشگاه‌ها

به گزارش دیده بان ایران؛ سرهنگ سعید مطهری‌زاده (فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ) در خصوص حضور نیروهای یگان ویژه در ورزشگاه‌ها در حین برگزاری مسابقات فوتبال گفت: در حین برگزاری مسابقات هر آنچه که مربوط به تمهیدات امنیتی می‌شود، توسط پلیس یگان ویژه و پلیس تهران بزرگ انجام می‌شود.

وی ادامه داد: پلیس برای برقراری امنیت ورزشگاه‌ها با مدیران باشگاه‌ها، مدیریت و حراست ورزشگاه و دیگر سازمان‌های مربوطه همفکری و همکاری لازم را دارد تا یک مسابقه بدون دغدغه و حاشیه برای تماشاگران برگزار شود. برنامه‌ریزی لازم برای مقابله با هر مسئله‌ای که احساس کنیم، ممکن است؛ امنیت مسابقه را خدشه‌دار کند، داریم.

فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ خاطرنشان کرد: برای برقراری امنیت در قبل،‌ حین و پس از بازی برنامه‌ریزی‌های متفاوت و خاصی داریم و با وجود حضور 100 هزار نفر هیچ مشکلی ایجاد نمی‌شود، البته ممکن است، گاهی اوقات چند جوان نیز شیطنت‌هایی انجام دهند.

سرهنگ مطهری‌زاده درباره دوربین‌های نصب شده در ورزشگاه آزادی نیز گفت: در حال حاضر دوربین‌هایی در داخل مجموعه آزادی آنقدر فعال نیست که بتواند به پلیس کمک کند، اما اقداماتی در دست انجام است و دوربین‌هایی به تازگی نصب شده که در بازی‌های آینده استفاده خواهد شد.

وی همچنین در خصوص ماجرای زورگیری با سلاح سرد پس از پایان بازی استقلال پرسپولیس گفت: چنین چیزی امکان ندارد، چراکه اگر کسی مورد تعرض قرار می‌گرفت، باید به نیروهای پلیس مراجعه می‌کرد، اما ما تاکنون هیچ مراجعه کننده‌ای در این خصوص نداشته‌ایم./ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر