کد خبر: 5170
A

تیم اسکیت هاکی ایران به برنز آسیا رسید

تیم اسکیت هاکی ایران در ششمین و آخرین دیدار از رقابت های قهرمانی اسکیت آسیا با قبول شکست مقابل ژاپن به مدال برنز آسیا رسید.

تیم اسکیت هاکی ایران به برنز آسیا رسید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، هفدهمین دوره رقابت های قهرمانی اسکیت آسیا به میزبانی شهر«لی شوی» چین در حال برگزاری است و ملی پوشان اینلاین هاکی ایران صبح سه شنبه در دیداری سخت و نفس گیر برای کسب مدال نقره مقابل ژاپن قرار گرفتند. اما با قبول شکست 9بر 4 به جایگاه سوم و مدال برنز این ماده رسیدند. چین تایپه در این رشته قهرمان شد و ژاپن نیز در جایگاه دوم ایستاد.

دو تیم برای کسب امتیاز، رقابت برابری را طی کردند که با اخراج یکی از بازیکنان ایران در دقایق پایانی، با وجود شایستگی مقابل ژاپن مغلوب شدند.

ملی پوشان اینلاین هاکی کشورمان در این دوره از رقابت ها در دیدار نخست خود مقابل چین تایپه مغلوب شدند اما برابر تیم های ماکائو، هند، چین و کره جنوبی به برتری رسیدند.

تیم اسکیت هاکی کشورمان در صورت پیروزی مقابل ژاپن به مدال نقره این ماده دست می یافت.

کاروان اسکیت ایران تاکنون در این دوره از مسابقات در رشته اینلاین هاکی بانوان و امدادی سه هزار متر بزرگسالان به مدال برنز دست یافت. همچنین در رشته اسکیت فری استایل نیز تیم مردان و زنان ایران یک طلا و دو برنز کسب کردند.

به این ترتیب کاروان اعزامی اسکیت کشورمان با کسب یک طلا و 5 برنز به کار خود در رقابت های رولر اسپورت آسیا خاتمه دادند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر