کد خبر: 5183
A

نکونام:به فوتبال ایران برای بازی با سوریه هشدار می‌دهم/ زمین تمرین تیم ملی نه دوش دارد نه رختکن

مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای بازی با سوریه به جامعه فوتبال هشدار می‌دهم و هیچ کس حق ندارد این مسابقه را دست کم بگیرد

نکونام:به فوتبال ایران برای بازی با سوریه هشدار می‌دهم/ زمین تمرین تیم ملی نه دوش دارد نه رختکن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، جواد نکونام درباره شرایط تیم ملی و حواشی اخیر پیش آمده گفت: ما با بازیکنان کمی اردو را آغاز کردیم و دو سه مصدوم هم داریم که به بازی با سوریه نمی‌رسند. درباره حاشیه‌های به وجود آمده باید بگویم که ما با این حاشیه‌ها غریبه نیستیم چون همیشه اتفاقات عجیب در فوتبال ما رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: درباره بازی دوستانه هم باید بگویم که بازی خوبی خواهد بود چراکه ما یک بازی مهم با سوریه داریم و نمی‌توان بدون بازی تدارکاتی به مصاف این تیم رفت. نمی‌شود که فقط دو هفته تمرین کرد و بازی دوستانه انجام نداد آن هم بعد از بازی با کره جنوبی که تیم ملی دیگر تشکیل اردو نداده است. درباره بازی با سوریه هم باید بگویم که آنها تیم خوب و آماده‌ای هستند.

مربی تیم ملی اظهار داشت: درباره تیم سوریه همه ما می‌دانیم که آنها حریف سختی هستند و ما هیچ گاه بازی راحتی با آنها نداشتیم و این مسئله از قبل تا زمانی که خودم هم بازی می‌کردم وجود داشت حتی اگر برنده هم می‌شدیم راحت آنها را نمی‌بردیم و نباید تیم ملی را از پیش برنده دانست چون این کار اشتباه است. به همه بازیکنان تاکید می‌کنم که همه تمرکز خود را بر روی این بازی بگذارد. کره جنوبی نتوانست سوریه را شکست دهد و ازبکستان هم به سختی این تیم را برد و ما نباید خودمان را از پیش برنده بدانیم چون این کار اشتباه است.

نکونام همچنین در خصوص بازی تدارکاتی تیم ملی با تیم ضعیف گینه و انتخاب این تیم گفت: این بحثی است که سرمربی باید در موردش صحبت کند ولی واقعیت این موضوع این است وقتی 4 روز بعد تیم ملی باید به مصاف سوریه برود نمی‌شود بدن بازیکنان را خسته کرد. شما فرض کنید تیم ملی با ایتالیا بازی می‌کرد جز اینکه انرژی از دست بدهیم آیا فایده دیگری داشت؟ به نظرم باید کمی فکرها معقول باشد.

نکونام در خصوص اینکه ظاهرا نداشتن زمین تمرین کار را برای ملی‌پوشان سخت کرد، گفت: ما با این مسائل غریبه نیستیم. همیشه این صحبت‌ها بوده و هست نه اینکه مربوط به پارسال باشد یا امسال. متاسفانه کمپ تیم ملی آماده نشده و شما می‌بینید مربیان لباس‌هایشان را در کانکس عوض می‌کنند. دوش هم نداریم. این مسائل برای تیم ملی خوب نیست. امیدوارم هرچه سریع‌تر زمین کمپ تیم ملی آماده شود تا هم از لحاظ کیفیت چمن و هم از لحاظ امکانات به بهبود برسیم.

مربی تیم ملی در خصوص بازی با سوریه گفت: به نظرم نمی‌توانیم سوریه را دست کم بگیریم و حتی با یک مساوی می‌توانیم جام جهانی را از دست بدهیم. یادتان نرود 4 سال پیش مقابل لبنان چه نتیجه‌ای گرفتیم و نزدیک بود جام جهانی از دست برود. به فوتبال ایران برای بازی با سوریه هشدار می‌دهند و هیچ کس حق ندارد این مسابقه را دست کم بگیرد. من از رسانه‌ها هم می‌خواهم به این مسئله بپردازند که این بازی، بازی ساده‌ای نیست و باید آن را جدی گرفت.

نکونام در خصوص اینکه خیلی‌ها تیم ملی را به جام جهانی صعودکرده می‌دانند، گفت: من از شما سوال می‌کنم. شما فکر می‌کنید آیا مسئولان فوتبال چین نمی‌دانند که هنوز برای صعود به جام جهانی فرصت دارند؟ اصلا فکر می‌کنید آنها چرا لیپی را آوردند. قطر هم همینطور آنها قطعا به بازی‌های آینده فکر کردند. همه تیم‌ها به یک اندازه شانس صعود دارند و شانس پایین افتادن از جدول. ما خوب نتیجه  گرفته‌ایم ولی هنوز کاری انجام نداده‌ایم. 4 بازی کرده‌ایم 10 امتیاز داریم ولی آخرش چه اتفاقی می‌افتد؟ باید به جام جهانی صعود کنیم تا همه چیز تمام شود. شما مطمئن باشید قطر دیگر نمی‌خواهد امتیاز از دست بدهد و آن مسابقه حکم خیلی از مسائل را پیدا می‌کند.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر