کد خبر: 5192
A

کی روش: هنوز صعود به جام جهانی تضمین شده نیست

مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: 10 امتیاز کسب شده در دیدارهای اخیر تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه تضمینی برای صعود نیست و باید برای رسیدن به روسیه بیشتر تلاش کنیم.

کی روش: هنوز صعود به جام جهانی تضمین شده نیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، جواد نکونام روز سه شنبه در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران در پژوهشگاه صنعت نفت در جمع خبرنگاران گفت: فعلا با بازیکنان محدودی اردوی تیم ملی فوتبال را برگزار کردیم و البته چند بازیکنان مصدوم نیز در تیم هستند که به بازی مقابل سوریه نمی رسند.

وی در باره دیدار تدارکاتی پیش از بازی مقابل سوریه نیز گفت: بعد از دیدار مقابل کره جنوبی تیم ملی اردوی آماده سازی تشکیل نداد و لازم است پیش از مصاف با تیم سوریه بازی دوستانه ای برگزار شود. 

مربی تیم ملی فوتبال ایران در باره شناخت کادر فنی از تیم فوتبال سوریه گفت: بازیکنان سوریه بسیار سخت کوش هستند و بازی های محکمی مقابل حریفان برگزار می کنند، ایران نیز هیچگاه بازی آسانی مقابل این تیم نداشته است. ضمن آنکه کره جنوبی نیز مقابل این تیم شکست خورد. این موضوع سبب می شد خود را از پیش برنده ندانیم . باید با تمرکز بالا به مصاف این حریف سرسخت برویم.

نکونام درباره تیم گینه پاپوآ به عنوان حریف تدارکاتی ایران گفت: سرمربی تیم ملی در این خصوص تصمیم می گیرد. ولی اگر مقابل ایتالیا هم بازی می کردیم، ‌ثمره ای جز خستگی بازیکنان و از دست رفتن انرژی آنها در چهار روز مانده به بازی با سوریه نداشت.

وی در خصوص وضعیت زمین تمرینی پژوهشگاه صنعت نفت گفت: متاسفانه کمپ تیم ملی آماده نشده و مربیان هم اکنون لباس‌ هایشان را در کانکس عوض می‌ کنند و دوش حمام نیز نداریم. چنین مسائلی برای تیم ملی فوتبال خوب نیست و امیدواریم مشکلات به زودی بر طرف شود.

نکونام در خصوص اینکه اهالی فوتبال صعود تیم ملی فوتبال ایران را به جام جهانی قطعی می دانند، گفت: تیم هایی مثل چین و قطر که حداقل امتیاز را دارند با تغییر کادر فنی خود به دنبال صعود به جام جهانی هستند. برهمین اساس همه تیم‌ها به یک اندازه شانس صعود به جام جهانی را دارند. 

وی گفت: بررسی روند تیم های گروه نخست مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه نشان می دهد که صعود به جام جهانی هنوز قطعی نشده است.

تیم ملی فوتبال ایران در ادامه رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه، 25 آبان ماه در مالزی به مصاف سوریه می رود.

منبع: ایرنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر