کد خبر: 53098
A

صالحی امیری: ۲ میلیارد تومان در ۶ ماهه اول به کشتی پرداخت کردیم

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: در کنار وزارت ورزش و جوانان بیشترین حمایت مالی، ارزی و مدیریتی را از کشتی صورت داده‌ایم.

صالحی امیری: ۲ میلیارد تومان در ۶ ماهه اول به کشتی پرداخت کردیم

به گزارش دیده بان ایران؛ سید رضا صالحی امیری در ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک با تاکید بر حمایت کمیته ملی المپیک در کنار وزارت ورزش و جوانان از کشتی اظهار داشت: بیشترین حمایت مالی، ارزی و مدیریتی را از کشتی داشته ایم.

وی با تشکر از زحمات و نتایج ارزنده کشتی ایران در بازی‌های آسیایی گفت : کشتی در بازیهای آسیایی نتایج خوبی گرفت و انصافا شایسته تقدیر بود ولی در مجارستان انتظارها برآورده نشد.

رئیس کمیته ملی المپیک به مصوبات هیات اجرایی این کمیته برای فدراسیون ها اشاره کرد و توضیح داد: سقف کمک کمیته به فدراسیون ها ۲ میلیارد تومان بوده و فدراسیون کشتی هم تنها فدراسیونی است که در 6 ماه اول امسال بودجه صد درصد را  دریافت کرده است.

صالحی امیری ادامه داد: حتی برای این فدراسیون شخصا به همراه وزیر ورزش و جوانان پیگیر اسپانسر بودیم. همچنین حضور مدیران بنگاه های اقتصادی در مجموعه فدراسیون کشتی بعنوان بخشی از برنامه های گسترده حمایتی کمیته و وزارت از رشته کشتی بوده است.

وی در پایان به حمایت مادی و معنوی از فدراسیون کشتی تاکید کرد و اظهار داشت: هر نوع حمایتی برای موفقیت کشتی در چارچوب مسئولیت های کمیته ملی المپیک بوده برای موفقیت کشتی انجام داده ایم./ مهر

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر