کد خبر: 5333
A

کاپیتان تیم‌ملی فوتبال جوانان: در جام جهانی هدف داریم

کاپیتان خوزستانی تیم‌ملی فوتبال جوانان با اشاره به راه‌یابی ایران به جام جهانی پس از 16 سال، گفت:‌ صعود به این رقابت ها کار بزرگی بود.

کاپیتان تیم‌ملی فوتبال جوانان: در جام جهانی هدف داریم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، رضا کرملاچعب درباره سومی ایران در جام ملت های آسیا و کسب جواز حضور در جام جهانی، اظهار کرد: ‌ما در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها در گروه سختی بودیم و تیم های ژاپن، قطر و یمن نیز هم‌گروه‌مان‌ بودند، در واقع گروه ما گروه مرگ بود.

وی افزود: همه فکر می‌کردند که یمن، تیم قوی‌ای نباشد ولی به نظرم یمن قوی‌ترین تیم جام بود. خدا را شکر توانستیم به عنوان تیم دوم از گروه‌مان به مرحله بعدی صعود کنیم.

این فوتبالیست‌ خوزستانی گفت:‌ در مرحله بعد نیز برابر ازبکستان قرار گرفتیم و موفق به شکست آن شدیم. به نظر من اگر سه بار دیگر هم با این تیم بازی کنیم، ممکن است هر سه بار ببازیم، چرا که یکی از قوی‌ترین تیم‌های مسابقات بود. خدا را شکر که توانستیم ازبکستان را ببریم و جواز حضور در جام جهانی را به دست آوریم. تیم‌ملی پس از 16 سال به جام جهانی راه پیدا کرد و به نظرم کار بزرگی اتفاق افتاد.

وی درباره دیدار پرگل ایران و عربستان در مرحله نیمه نهایی نیز عنوان کرد: ‌این بازی استثنایی و عجیب بود؛ از یک طرف گل می زدیم و از طرف دیگر گل می‌خوردیم. در این دیدار در نهایت با حساب 5 بر 6 ‌شکست خوردیم و شرمنده مردم شدیم. انصافا باتوجه به حساسیت هایی که برای این بازی وجود داشت، کادر فنی نگذاشت تیم وارد حاشیه شود و واقعا کم نگذاشتند. درست است که شکست خوردیم ولی فوتبال همین است و برد و باخت دارد. ان‌شاءالله در جام جهانی بتوانیم جبران کنیم و امیدوارم از این به بعد در هر دوره از جام جهانی حضور داشته باشیم.

کرملاچعب درباره گل برگردان خودش در دیدار مقابل عربستان که بهترین گل جام هم لقب گرفت، گفت: ‌من به خاطر مصدومیتی که داشتم در این بازی از ابتدا در ترکیب تیم ملی نبودم ولی با توجه به این که حس می کردم می توانم به تیم کمک کنم، از کادر فنی خواهش کردم که وارد زمین شوم که به زمین هم رفتم و توانستم یک گل خیلی خوب بزنم ولی هر کاری کردیم تا بتوانیم نتیجه را برگردانیم، نشد و شکست خوردیم.

وی عنوان کرد: ‌با رسیدن به جام جهانی تازه کارمان شروع شده و باید مانند سایر تیم‌ها کار کنیم. ما در جام جهانی هدف داریم و نمی خواهیم فقط به این رقابت ها برویم و بازی کنیم. تا آغاز این رقابت‌ها تماما باید کار کنیم.

این فوتبالیست خوزستانی گفت:‌ واقعا نمی دانم در مورد کادر فنی چه بگویم؛ کادر ما واقعا با دانش و با اخلاق است و هیچ چیزی کم نگذاشت. آقای پیروانی هم که واقعا فردی با شخصیت است.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر