کد خبر: 5335
A

داربی فولادها و نبرد لیگ برتری‌ها در یک شانزدهم نهایی جام حذفی

امروز و فردا (۱۳ و ۱۴ آبان) ۱۴ تیم برای رسیدن به جمع ۱۶ تیم برتر جام حذفی فوتبال مبارزه می‌کنند.

داربی فولادها و نبرد لیگ برتری‌ها در یک شانزدهم نهایی جام حذفی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، در ادامه رقابت‌های جام حذفی فوتبال از مرحله یک شانزدهم نهایی، امروز و فردا (پنجشنبه و جمعه) هفت دیدار برگزار می‌شود تا چهره ۱۶ تیم برتر این جام مشخص شود.

پیش از این ۴ تیم به مرحله یک هشتم نهایی راه یافته‌اند و در پایان دیدارهای فردا، تمام ۱۶ تیم برتر جام حذفی حریفان خود در این مرحله را خواهند شناخت.

اولین دیدار در مازندران برگزار می‌شود؛ جایی که نساجی میزبان نفت تهران و علی دایی است. این تیم مازنی که سال‌ها در بالاترین سطح ایران بازی می‌کرد، چند صباحی است از صعود به لیگ برتر باز می‌ماند ولی در جام حذفی این شانس را دارد که شایستگی‌های خود را اثبات کند.

این دیدار پنجشنبه ساعت ۱۳ آغاز می‌شود.

صبا در قم از شهرداری گروس بیجار پذیرایی می‌کند. شاگردان مرفاوی روی کاغذ بخت زیادی برای پیروزی دارند ولی حذف پرسپولیس برابر قشقایی شیراز نشان داده در جام حذفی هیچ حریفی آسان نیست.

این بازی ساعت ۱۴ پنجشنبه آغاز می‌شود.

فیروز کریمی که هدایت اکسین البرز را بر عهده دارد، پنجشنبه با ذوب آهن اصفهان دیدار می‌کند. قهرمان دو دوره گذشته جام حذفی در کرج کار سختی دارد.

این دیدار ساعت ۱۵:۳۰ آغاز می‌شود.

در دیگر دیدار امروز (پنجشنبه) فولاد یزد برابر فولاد خوزستان قرار می‌گیرد. جدال فولادها جالب‌ترین دیدار امروز است.

این بازی ساعت ۱۴ برگزار می‌شود.

جمعه اما به جای چهار بازی، دو دیدار انجام می‌شود چون مس رفسنجان از دیدار با گسترش فولاد انصراف داده و راه آهن نیز از جام حذفی کنار کشیده تا گسترش فولاد و نفت و گاز گچساران به مرحله بعد صعود کنند.

از ساعت ۱۵ جمعه دو دیدار در مسجد سلیمان و اصفهان انجام می‌شود. نفت مسجد سلیمان در خانه به مصاف پدیده می‌رود و سپاهان با پارس جنوبی دیدار می‌کند.

تاکنون صعود تیم‌های سایپا، آلومینیوم اراک، شهرداری فومن، استقلال، ماشین‌سازی تبریز، گسترش فولاد، شهرداری ماهشهر، برق جدید شیراز و تراکتورسازی تبریز به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی راه یافته‌اند.

برنامه دیدارهای جام حذفی فوتبال

مرحله یک شانزدهم نهایی

پنجشنبه ۱۳ آبان

نساجی مازندران – نفت تهران، ساعت ۱۳

صبا – شهرداری گروس بیجار، ساعت ۱۴

فولاد یزد – فولاد، ساعت ۱۴

اوکسین – ذوب آهن، ساعت ۱۵:۳۰

جمعه ۱۴ آبان

نفت مسجد سلیمان – پدیده، ساعت ۱۵

سپاهان – پارس جنوبی، ساعت ۱۵

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر