کد خبر: 53441
A

انصاری‌فرد به ناتینگهام فارست پیوست

انتقال مهاجم ایرانی فصل گذشته المپیاکوس یونان به ناتینگهام فارست نهایی شد و او در چمپیونشیپ انگلیس بازی خواهد کرد.

انصاری‌فرد به ناتینگهام فارست پیوست

به گزارش دیده بان ایران؛ کریم انصاری‌فرد که سه سال قبل از اوساسونا اسپانیا به پانیونیوس رفت، در یک فصل و نیم حضور در این تیم ۳۴ بازی انجام داد و موفق به زدن ۱۴ گل شد که عملکرد درخشان او موجب شد راهی المپیاکوس صدرنشین شود و یک سال و نیم هم در این تیم عضویت داشته باشد.

این مهاجم تیم ملی ایران در نیم‌فصل اول حضور در المپیاکوس موفق به زدن گل نشد ولی سال قبل نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و با اینکه در ابتدای فصل نیمکت‌نشین بود، با بازی‌های خوب، خود را به ترکیب تیمش رساند و توانست در ۲۶ حضور ثابت و تعویضی، ۱۷ گل به ثمر رسانده و دومین گلزن برتر فصل سوپر لیگ یونان شود.

اما با وجود این آمار درخشان انصاری‌فرد و همچنین گلزنی در جام جهانی برابر پرتغال، فصل جدید برای او به خوبی پیش نرفت و این بازیکن که از ترکیب تیمش دور شده بود، تصمیم گرفت المپیاکوس و سوپر لیگ یونان را ترک کرده و در شرایط جدیدی به دنبال اثبات شایستگی‌های خود باشد.

انصاری‌فرد که در آخرین روز نقل و انتقالات قراردادش با باشگاه المپیاکوس را فسخ کرده بود و طی ماه‌های اخیر شایعه حضورش در ناتینگهام فارست شنیده می‌شد در نهایت قراردادش با این باشگاه را امروز نهایی کرد و به‌عنوان بازیکن آزاد راهی این تیم انگلیسی شد تا در ادامه فصل جدید در چمپیونشیپ به میدان برود./خبرانلاین

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر